ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سیلیکون ولی در آخرین تلاش‌های کمپین کریپتو ، نظر ترامپ را به خود جلب کرد

2024/06/08
11:05
57

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده و نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری، در آخرین تلاش‌های خود برای جمع‌آوری منابع مالی کمپین به سیلیکون ولی(Silicon Valley) رفت.

بر اساس گزارش رویترز که به نقل از افرادی که در این جمع‌آوری کمک‌های مالی شرکت کرده‌اند، ترامپ مبلغ ۱۲ میلیون دلار از یک مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی که پنج‌شنبه شب در خانه دیوید ساکس، کارآفرین و سرمایه‌گذار حوزه تکنولوژی در سان فرانسیسکو برگزار شد، جمع‌آوری کرد. چامات پالیهاپیتیا، مدیرعامل Social Capital، نیز میزبان این مراسم بود.

حضور ترامپ نشان‌دهنده پذیرش او از کریپتو در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است. بر اساس گزارش رویترز، رهبران برجسته کریپتو مانند بنیان‌گذاران جمینی، کامرون و تایلر وینکلووس نیز در این مراسم حضور داشتند.

ترور ترینا، مدیر ارشد بازرگانی Tools for Humanity که قبلاً به عنوان سفیر ترامپ در اتریش خدمت کرده بود، به رویترز گفت که ترامپ در این مراسم اظهار داشت که او "رئیس‌جمهور کریپتو" خواهد بود. جیکوب هلبرگ، مشاور شرکت Palantir Technologies، به این نشریه گفت که ترامپ "به وضوح اعلام کرد که جنگ بایدن-جنسلر علیه کریپتو در یک ساعت از آغاز دولت دوم ترامپ متوقف خواهد شد."

هارمیت دیلون، عضو کمیته ملی جمهوری‌خواه، گفت که ترامپ جزئیاتی از سیاست‌های خود در مورد ارزهای دیجیتال ارائه نکرد. اما حامیان کریپتو همچنان به او برای انتخابات آینده چشم دوخته‌اند.

اوگهان مک‌کب، مدیرعامل Intercom، در پستی در ایکس نوشت: "من با حدود ۶ نفر در آنجا صحبت کردم. هیچ‌یک به عنوان جمهوری‌خواه شناخته نمی‌شدند. همه در گذشته به دموکرات‌ها رای داده یا کمک مالی کرده‌اند. حالا به دلیل سیاست‌های او در مورد جنگ، مهاجرت، کریپتو و موارد دیگر از او حمایت می‌کنند. این انتخابات یک همه‌پرسی درباره این مسائل است."

ترامپ در اواخر ماه مه حمایت خود را از کریپتو اعلام کرد و حتی ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتر، سولانا، دوج‌کوین و شیبا اینو را به عنوان کمک‌های قابل قبول برای کمپین خود اضافه کرد.

به گزارش The Block، ترامپ در کنوانسیون لیبرتارین که در ۲۵ مه برگزار شد، همچنین گفت که حکم موسس Silk Road، راس اولبریکت، را کاهش خواهد داد، جلوی ایجاد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) در ایالات متحده را خواهد گرفت و از حقوق نگهداری شخصی حمایت خواهد کرد.


منبع : The block