ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت Friend.tech اقدام به توسعه بلاکچین اختصاصی خود با نام Friendchain کرد.

2024/06/09
10:44
61

شرکت Friend.tech ، یک پلتفرم غیرمتمرکز برای شبکه‌های اجتماعی است که بر بستر Base توسعه یافته است. این شرکت روز جمعه اعلام کرد که با همکاری Conduit، یک پلتفرم زیرساخت مبتنی بر بلاکچین، در حال توسعه بلاکچین اختصاصی خود به نام “Friendchain” است. قرار است از توکن بومی Friend.tech یعنی $FRIEND برای تأمین انرژی (گس) این بلاکچین جدید استفاده شود.

هدف اصلی این پروژه، تقویت ارتباط و تعامل بین افراد تأثیرگذار (اینفلوئنسرها) و کاربران شبکه‌های اجتماعی است.

Friend.tech که در آگوست ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، به سرعت به بازیگری مهم در حوزه SocialFi (مالی‌سازی شبکه‌های اجتماعی) تبدیل شده است. مدل نوآورانه این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد کلیدهایی را که به حساب‌های کاربری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مرتبط است، خریداری کنند. این امر، برقراری تعامل مستقیم با افراد تأثیرگذار را تسهیل می‌نماید.

خرید کلیدها نه تنها منجر به دسترسی به امکانات چت خصوصی می‌شود، بلکه مزایای مالی مانند سهمی از کارمزد تراکنش‌ها و امتیازاتی را به همراه دارد که می‌تواند منجر به دریافت رایگان توکن (ایردراپ) شود.

Friend.tech پس از راه‌اندازی نسخه دوم خود و برگزاری کمپین توزیع رایگان توکن (ایردراپ) در ماه گذشته، جایگاه خود را در خط مقدم جنبش SocialFi تثبیت کرده است. با وجود کاهش ۲۰ درصدی اخیر در مجموع ارزش قفل‌شده (TVL) در این پلتفرم، بر اساس داده‌های DeFiLlama، Friend.tech همچنان با تقریباً ۱۰ میلیون دلار TVL در تاریخ ۸ ژوئن، پیشرو در روند SocialFi باقی مانده است.


منبع : Cryptobriefing