ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

اتحاد هوش مصنوعی فوق هوشمندASI ، ادغام توکن‌ها را به 15 جولای موکول کرد

2024/06/11
18:59
63

ائتلاف هوش مصنوعی فوق هوشمند (ASI)، متشکل از Fetch.ai، SingularityNET (SNET) و Ocean Protocol، تاریخ جدیدی را برای ادغام مورد انتظار توکن‌های خود اعلام کرده است. این رویداد که در ابتدا برای ۱۳ ژوئن برنامه‌ریزی شده بود، بر اساس بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته‌شده توسط تیم، اکنون برای ۱۵ جولای در نظر گرفته شده است.

تعهد راسخ به یک اکوسیستم هوش مصنوعی غیرمتمرکز

در ماه مارس، این سه شرکت پیشرو در حوزه هوش مصنوعی، اتحاد خود را برای ایجاد یک اکوسیستم هوش مصنوعی غیرمتمرکز و مبتنی بر اصول اخلاقی اعلام کردند. به عنوان بخشی از این اتحاد، توکن‌های FET (Fetch.ai)، AGIX (SingularityNET) و OCEAN (Ocean Protocol) در یک توکن جدید به نام توکن هوش مصنوعی فوق هوشمند (Artificial Superintelligence) با نماد $ASI ادغام خواهند شد.

آماده‌سازی برای این ادغام مستلزم یکپارچه‌سازی‌های پیچیده و هماهنگی با بازیگران متعدد شخص ثالث است تا انتقال به شیوه‌ای روان صورت گیرد. به گفته تیم ASI، این تغییر زمان برای اطمینان از رسیدگی بدون مشکل به الزامات فنی و لجستیکی مرتبط با صرافی‌ها، اعتبارسنج‌ها و شرکای اکوسیستم است.

دکتر همایون شیخ، مدیرعامل Fetch.ai و رئیس هیئت مدیره اتحاد هوش مصنوعی فوق هوشمند، ضمن اعلام این تغییر تاریخ گفت: «اگرچه نهایی شدن ادغام توکن ASI به دلیل تعدیلات ضروری از سوی شرکای ما اکنون برای جولای برنامه‌ریزی شده است، تعهد و چشم‌اندازی که این اتحاد را هدایت می‌کند، قوی‌تر از همیشه باقی مانده است.»

وی افزود: «این تأخیر موقت تأثیری بر پیشرفت قابل توجهی که در جهت ایجاد یک شبکه هوش مصنوعی فوق هوشمند غیرمتمرکز داشته‌ایم، نخواهد گذاشت. تیم‌های ما برای نهایی کردن مراحل باقیمانده با صرافی‌های متمرکز همکاری فعالانه‌ای دارند. ما از حمایت و صبر مداوم جامعه و ذینفعان خود در طی گذر از این مراحل نهایی قدردانی می‌کنیم.»

اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد

در حال حاضر، توکن‌های FET، AGIX و OCEAN همچنان به صورت مستقل در صرافی‌ها قابل معامله هستند. پس از نهایی شدن یکپارچه‌سازی‌های فنی با پلتفرم‌های شخص ثالث، توکن ASI راه‌اندازی خواهد شد. در آن زمان، معامله مستقل FET، AGIX و OCEAN متوقف شده و آن‌ها در توکن ASI ادغام می‌شوند.

تیم ASI خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ اقدامی از سوی دارندگان توکن‌ ضروری نیست و انتظار می‌رود ادغام بدون تأخیر بیشتر در تاریخ جدید مقرر انجام شود. اطلاعات تکمیلی در مورد قراردادهای توکن، فرآیندهای انتقال و حسابرسی‌ها طی این هفته به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بروس پون، بنیان‌گذار و مدیرعامل Ocean Protocol و عضو هیئت مدیره شورای اتحاد هوش مصنوعی فوق هوشمند، از صبر و پیش‌بینی جامعه برای توکن متحد ASI قدردانی کرد.

آقای پون گفت: «ما از صبر جامعه قدردانی می‌کنیم و مشتاقانه منتظر یک توکن ترکیبی $ASI هستیم که توسط همه شرکا، صرافی‌ها و دارندگان توکن پشتیبانی می‌شود.»


منبع : Cryptobriefing