ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پی‌پل به یک روش پرداخت کلیدی برای مون‌پی در بازار اروپا تبدیل می‌شود

2024/06/12
17:05
56

شرکت مون‌پی، بر اساس بیانیه مطبوعاتی که روز چهارشنبه منتشر شد، رسما گزینه‌های پرداخت با پی‌پل را برای مشتریان خود در بریتانیا و اتحادیه اروپا گسترش داده است. این توسعه به کاربران در 24 کشور عضو اتحادیه اروپا (به استثنای کرواسی، مجارستان و ایسلند) امکان خرید ارز دیجیتال با استفاده از حساب‌های پی‌پل خود را می‌دهد.

این عرضه که در طول هفته‌های آینده انجام خواهد شد، پس از یکپارچه‌سازی موفق پی‌پل در ایالات متحده در ماه گذشته صورت می‌گیرد. طبق گفته‌ی مون‌پی، پی‌پل با پیشی گرفتن از گوگل‌پی، به سومین روش پرداخت پرکاربرد در ایالات متحده تبدیل شده است.

داده‌های مون‌پی نشان می‌دهد که 90 درصد از تراکنش‌ها برای کاربرانی که حساب‌های پی‌پل خود را متصل می‌کنند، با موفقیت انجام می‌شود. همچنین نرخ تبدیل برای مشتریان اولیه‌ی پی‌پل نسبت به کاربران کارت‌های اعتباری، 1.3 برابر بالاتر است. مون‌پی همچنین به تغییر در جمعیت‌شناسی اشاره می‌کند، به گونه‌ای که میانگین سنی کاربران جدید 35 سال است.

ایوان سوتو-رایت، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل مون‌پی، اظهار داشت: «موفقیت مشارکت ما با پی‌پل، بیانگر ارزش بالایی است که با هم ایجاد می‌کنیم. گسترش همکاری ما به بازارهای جدید، یک دستاورد قابل توجه برای ماست.»

این یکپارچه‌سازی، فرآیند خرید ارز دیجیتال را برای کاربران فعلی پی‌پل ساده می‌کند و به آنها امکان می‌دهد بدون نیاز به ورود دستی اطلاعات پرداخت، از موجودی پی‌پل، برداشت‌های بانکی یا کارت‌های بدهی خود استفاده کنند.

مون‌پی از سال ۲۰۱۹ به عنوان بازیگری برجسته در بخش ارزهای دیجیتال شناخته شده است. این شرکت خرید و فروش ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت‌کوین و اتریوم را از طریق روش‌های پرداخت راحت و متنوعی همچون کارت‌های اعتباری، حواله‌های بانکی و کیف پول‌های همراه محبوب مانند اپل‌پיי و گوگل‌پיי تسهیل می‌کند.

این توسعه‌ی اخیر با هدف مون‌پی برای گسترش شبکه‌ی همکاران خود تا اواسط سال ۲۰۲۴ همسو است.

مون‌پی در ماه آوریل، از گسترش مشارکت خود با لجر برای ارائه‌ی قابلیت‌های مبادله و فروش ارزهای دیجیتال خبر داد.

با وجود چشم‌انداز رقابتی در حوزه‌ی فناوری مالی، مون‌پی همچنان به رویکرد مشتری‌محور خود اطمینان دارد. این شرکت قصد دارد پلتفرم خود را برای پشتیبانی از طیف گسترده‌تری از دارایی‌های دیجیتال، توسعه دهد.


منبع : Cryptobriefing