ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری راهبردی NiceHash و Marathon برای ارتقاء کارایی استخراج بیت‌کوین

2024/06/14
20:34
45

شرکت NiceHash، پیشرو در بازار خرید و فروش قدرت هش بیت‌کوین، با همکاری Marathon Digital Holdings، از فریمور اختصاصی جدیدی برای دستگاه‌های استخراج ASIC رونمایی کرد.

فریمور NiceHash با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته‌ی Marathon، به ارتقاء کارایی و افزایش درآمد استخراج‌کنندگان بیت‌کوین مجهز به دستگاه‌های ASIC کمک می‌کند. استخراج‌کنندگانی که از این فریمور استفاده کنند، مشمول کارمزد پایین ۲ درصد خواهند شد. این کارمزد در صورت انتخاب NiceHash به عنوان استخر اصلی استخراج، به ۱.۴ درصد کاهش می‌یابد.

هدف اصلی فریمور NiceHash، حداکثر کردن سود استخراج‌کنندگان است. این فریمور با ارائه‌ی پاداش برای فروش مازاد قدرت هش در بازارچه‌ی اختصاصی NiceHash و همچنین افزایش کارایی دستگاه‌های ASIC، به این مهم دست می‌یابد.

قابلیت‌های کلیدی این فریمور شامل امکان تنظیم خودکار و پروفایل محیطی سفارشی‌سازی شده است که باعث افزایش انعطاف‌پذیری و سازگاری آن با نیازهای متنوع کاربران می‌شود. ویژگی تنظیم خودکار، امکان اعمال تنظیمات بر اساس هدف توان مصرفی، نرخ هش مورد انتظار یا درصد بهینه‌سازی را فراهم می‌کند. از سوی دیگر، پروفایل محیطی سفارشی‌شده، سازگاری فریمور با دستگاه‌های ASIC مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده‌ی هوا، آب، و غوطه‌وری تک‌فاز یا دو فاز را تضمین می‌نماید.

علاوه بر این، فریمور NiceHash برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، از قابلیت حفاظت حرارتی بهره می‌برد و شامل یک داشبورد اختصاصی برای مانیتورینگ دقیق عملکرد دستگاه‌های ASIC است. همکاری با Marathon، سازگاری فریمور با نرم‌افزارهای مدیریت استخراج NiceHash ASIC Manager، Foreman و Awesome Miner را تضمین می‌کند.

ولادیمیر هوزجان، مدیرعامل NiceHash، با اشاره به اهمیت این محصول جدید، اظهار داشت:

«همکاری‌های راهبردی این‌چنینی، پیشرو بودن ما در این صنعت پویا را تضمین می‌کند. ما بر این باوریم که با ترکیب دانش و تخصص هر دو شرکت، می‌توانیم موقعیت خود را در بازار تقویت کنیم، نوآوری را در حوزه‌ی استخراج بیت‌کوین به پیش ببریم، استانداردهای جدیدی را تعریف نماییم و استخراج‌کنندگان سراسر جهان را برای دستیابی به سطوح بی‌سابقه‌ای از کارایی و سودآوری توانمند سازیم.»

آشو سوامی، مدیر ارشد فناوری Marathon، ضمن ابراز خرسندی از این همکاری، اذعان داشت:

«این مشارکت امکان ارائه‌ی قابلیت‌های ایمنی و بهینه‌سازی پیشرفته را برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در تمامی ابعاد فراهم می‌آورد و منجر به ارتقای عملکرد و افزایش سودآوری آنها می‌شود.»


منبع : Cryptoslate