ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رئیس نظارت بر ارزهای دیجیتال SEC پس از نزدیک به یک دهه استعفا داد

2024/06/17
18:49
57

دیوید هرش، رئیس واحد دارایی‌های دیجیتال و سایبری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در یک پست لینکدین اعلام کرد که پس از نزدیک به نه سال، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

هرش اظهار داشت: "در طول این مدت فرصت این را داشتم که روی تحقیقات و مسائل پیچیده و چالش‌برانگیزتری کار کنم که هیچگاه تصور نمی‌کردم زمانی که به عنوان یک وکیل در دفتر منطقه‌ای فورت وورث به این نهاد پیوستم، با آنها مواجه شوم. من به ویژه به کار تاریخی تیم دارایی‌های دیجیتال و سایبری که افتخار رهبری آن را داشتم، افتخار می‌کنم."

در زمان فعالیت خود در این نهاد، هرش اتهامات جدی علیه شرکت‌های معروف ارز دیجیتال از جمله بایننس، کوین‌بیس و ریپل را رهبری کرد. در ماه سپتامبر، هرش همچنین اقدامات SEC را علیه فعالان مالی غیرمتمرکز (DeFi) گسترش داد و اعلام کرد که استفاده از "DeFi" مانع کار نهاد ناظر نخواهد شد.

اخیراً، SEC با کاهش مبلغ تسویه پیشنهادی خود برای ریپل از ۲ میلیارد دلار به ۱۰۲.۶ میلیون دلار موافقت کرد.

قابل توجه است که هرش در پست خود اشاره‌ای به مقصد بعدی خود نکرده است. وی گفت: "با اینکه ترک نهادی که این همه به من داده سخت است، من بسیار هیجان‌زده برای مجموعه جدیدی از چالش‌ها هستم. مشتاقم که به زودی اطلاعات بیشتری درباره آن به اشتراک بگذارم، اما در حال حاضر برای استراحت و سفر با خانواده‌ام قبل از رفتن پسرم به دانشگاه در پاییز، هیجان‌زده‌ام."


منبع : Cryptobriefing