ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت 21Shares با انتصاب معاون کلیدی، گامی بلند در جهت اخذ مجوز ETF رمزارز بلک‌راک برداشت

2024/06/18
18:16
45

شرکت 21Shares US LLC، فدریکو بروکاته را به عنوان معاون رئیس و مدیر بخش تجارت آمریکا معرفی کرد.  بروکاته که سابقه‌ی درخشانی در کمپانی BlackRock دارد، در بحبوحه روند رو به رشد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر رمزارز در ایالات متحده، به جمع مدیران 21Shares می‌پیوندد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر صندوق‌های قابل معامله در بورس بلومبرگ، بر نقش کلیدی بروکاته در عرضه موفقیت‌آمیز صندوق‌های ETF رمزارزی IBIT و ETHA توسط BlackRock صحه گذاشت. وی همچنین استخدام بروکاته را دستاوردی مهم برای 21Shares در راستای رشد اخیر این شرکت توصیف کرد.

این انتصاب با توجه به پیشرفت‌های قابل توجه 21Shares در بازار آمریکا صورت گرفته است. این شرکت هم‌اکنون دارای سبدی متشکل از ۶ صندوق ETF رمزارزی، ۳.۲ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت و نزدیک به ۵۰ کارمند است.

اوپهلین اسنایدر، هم‌بنیان‌گذار و رئیس 21Shares، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب بروکاته و چشم‌انداز فعالیت‌های آتی این شرکت در آمریکا، بر اهمیت تجربیات وی تاکید کرد.

اسنایدر اظهار داشت: «بروکاته با دارا بودن سال‌ها تجربه در حوزه‌ی صندوق‌های قابل معامله در بورس، دانش و تخصص ارزشمندی را در زمینه‌های استراتژی، توزیع و محصول به 21Shares به ارمغان می‌آورد. ما از مسیر رو به رشد تجارت‌مان در آمریکا بسیار هیجان‌زده هستیم و تخصص بروکاته برای پیشبرد استراتژی‌هایمان و دستیابی به موفقیت‌های مداوم در این بازار، نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.»

بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعات درون-بلاکی Arkham Intelligence، در حال حاضر، صندوق قابل معامله در بورس (ARKB) با بیش از ۳ میلیارد دلار بیت‌کوین (BTC) تحت مدیریت، معادل ۴۶,۶۶۰ واحد بیت‌کوین، پیشتاز این حوزه به شمار می‌رود.  علاوه بر این، 21Shares مسئولیت مدیریت ۳۹ محصول دیگر قابل معامله در بورس مرتبط با رمزارز را نیز بر عهده دارد.

بروکاته با ابراز خرسندی از پیوستن به 21Shares گفت: «من از اینکه در چنین دوره‌ی تحول‌آفرین برای بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس رمزارزی به عنوان مدیر بخش تجارت آمریکا به 21Shares می‌پیوندم، بسیار هیجان‌زده هستم. همواره تیم 21Shares را به خاطر تعهدشان به نوآوری، برتری عملیاتی و در دسترس قرار دادن سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی برای همگان تحسین کرده‌ام.»


منبع : Cryptobriefing