ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت فاکس، مجله تایم را به عنوان اولین شریک انتشار محتوا در پروتکل تأیید مبتنی بر پالیگان جذب کرد

2024/06/18
18:32
47

شرکت فاکس، مالک رسانه‌های خبری فاکس نیوز، ورزشی فاکس اسپورت و سرگرمی فاکس اینترتینمنت، مجله‌ی تایم را به عنوان اولین شریک انتشار محتوای خارجی در پروتکل تأیید مبتنی بر پالیگان خود جذب کرد.

طبق بیانیه‌ای که با وبسایت خبری The Block به اشتراک گذاشته شد، تایم از این پلتفرم رسانه‌ای مبتنی بر بلاک‌چین به عنوان بخشی از استراتژی صدور مجوز و تأیید محتوای خود استفاده خواهد کرد.

شرکت فاکس در ماه ژانویه با همکاری پالیگان لبز، پروتکل متن‌باز تأیید را بر روی شبکه اثبات سهام (PoS) پالیگان راه‌اندازی کرد. این پروتکل برای امضای رمزنگاری محتوای رسانه‌ای روی بلاک‌چین طراحی شده است و به کاربران امکان می‌دهد به طور مستقل، منشأ محتوا را به عنوان یک ناشر معتبر تأیید کنند.

پروتکل تأیید همچنین به دنبال ایجاد توافقنامه‌های صدور مجوز محتوا با شرکت‌های هوش مصنوعی است که نحوه استفاده از مالکیت فکری شرکت‌های رسانه‌ای را پوشش می‌دهد و با استفاده از قراردادهای هوشمند برای اعطای دسترسی برنامه‌ریزی شده به محتوا، فرصت‌های تجاری بالقوه جدیدی را معرفی می‌کند.

مارک هاوارد، مدیر ارشد عملیات تایم گفت: «در زمانی که دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد از همیشه مهم‌تر است، تایم مفتخر است به عنوان یک منبع تأییدشده خبرنگاری مبتنی بر واقعیت به سیستم تأیید فاکس بپیوندد.»

انتقال از پالیگان به یک بلاک‌چین اختصاصی مبتنی بر اثبات دانش-صفر

در حالی که نسخه آزمایشی فعلی تأیید روی شبکه اثبات سهام پالیگان ساخته شده است، شرکت فاکس اعلام کرد که با پروتکل دیفای (DeFi) جلاتو همکاری می‌کند تا با استفاده از کیت توسعه بلاک‌چین (CDK) پالیگان به یک بلاک‌چین مستقل اثبات دانش-صفر بر روی اتریوم که مخصوص تأیید محتوا است، منتقل شود.

این شرکت گفت: «این فناوری پیشرفته، توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا پروژه‌هایی را ایجاد کنند که به طور شفاف اصالت را ثابت کنند و تعاملاتی سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر را امکان‌پذیر سازند.»


منبع : The block