ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پلتفرم Transak ، امکان خرید ارز دیجیتال با PayPal USD را فراهم کرد

2024/06/18
18:43
54

شرکت ترانسک، پیشرو در زیرساخت‌های پرداخت وب ۳، گامی نوآورانه جهت تسهیل پذیرش و استفاده از دارایی‌های دیجیتال برداشته است. این شرکت با راه‌اندازی امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال با استفاده از دلار آمریکا موجود در حساب پی‌پال، فرآیند ورود کاربران به دنیای کریپتو را ساده‌سازی کرده است.

در بیانیه‌ای رسمی که روز سه‌شنبه منتشر شد، ترانسک اعلام کرد کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم این شرکت، با استفاده از سیستم انتقال وجه SEPA یا اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی نظیر گوگل‌پِی و اپل‌پِی، مستقیما با دلار آمریکا (فیات) اقدام به خرید توکن «پی‌یواس‌دی» (PYUSD) نمایند. این قابلیت جدید بخشی از استراتژی ترانسک برای جذب طیف وسیع‌تری از کاربران به حوزه کریپتو است، به ویژه آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به تجربه پرداخت‌های مبتنی بر بلاک‌چین هستند اما کار با نرم‌افزارهای کیف پول ارز دیجیتال را پیچیده می‌دانند.

مدیرعامل ترانسک، آقای سامی استارت، در این خصوص اظهار داشت: «یکی از موانع اصلی بر سر راه پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال، دشواری تبدیل ارزهای سنتی به دارایی‌های رمزنگاری است. با لیست کردن پی‌یواس‌دی، ما در حال ایجاد یک پل ورود قابل اعتماد برای معامله‌گران هستیم. با تکیه بر آشنایی و شهرت بالای پی‌پال، فرآیند ورود به دنیای امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را برای کاربران تسهیل می‌کنیم.»

ترانسک تنها یکی از چندین پلتفرم فعال در حوزه کریپتو است که از زمان راه‌اندازی این استیبل‌کوین در آگوست ۲۰۲۳، امکان خرید پی‌یواس‌دی را فراهم کرده است. پیش از این، در سپتامبر سال گذشته، پلتفرم ونمو پشتیبانی از پرداخت با پی‌یواس‌دی را آغاز نمود. همچنین در ماه مه سال جاری، صرافی رمزارز کریپتو.دات‌کام به همراه پلتفرم‌های فانتوم و پکسوس، امکان خرید این استیبل‌کوین بر روی شبکه سولانا را راه‌اندازی کردند.

این روند افزایشی در ارائه پل‌های خرید برای پی‌یواس‌دی، نشان‌دهنده رشد قابل توجه استفاده از استیبل‌کوین‌ها در اکوسیستم بلاک‌چین است. گفتنی است در ماه آوریل سال جاری، ارزش کل بازار استیبل‌کوین‌های وابسته به دلار آمریکا به بالاترین سطح خود در تقریبا دو سال گذشته رسیده و از مرز ۱۶۵ میلیارد دلار عبور کرد.


منبع : The block