ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

غول بازی ژاپنی کونامی، اوالانچ را برای پلتفرم NFT خود، رسلا، انتخاب کرد

2024/06/20
20:01
48

شرکت سرگرمی و بازی کونامی دیجیتال، به‌عنوان زیرمجموعه بخش دیجیتالی گروه کونامی، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که پلتفرم توکن غیرمثلی (NFT) آن‌ها، Resella، از بلاکچین Avalanche بهره خواهد گرفت. این اقدام با هدف افزایش کارایی، ارائه هزینه‌های پایین‌تر برای کاربران و دستیابی به سرعت پردازش ثابت صورت می‌پذیرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده برای وبسایت The Block، پلتفرم Resella با استفاده از زیرشبکه اختصاصی بلاکچین Avalanche (Avalanche Subnet) و پشتیبانی از سرویس لانچ‌پد AvaCloud وب۳ از سوی Ava Labs، قادر خواهد بود «کارایی بی‌نظیر با حذف کامل هزینه‌های گس برای کاربران و سرعت پردازش ثابت» را ارائه دهد.

شرکت کونامی که به واسطه فرنچایزهای جهانی پرآوازه‌ای نظیر eFootball، Metal Gear و Silent Hill شناخته می‌شود، پیش‌تر در سال گذشته از پلتفرم Resella رونمایی کرد. این پلتفرم با هدف پاسخگویی به نیازهای توسعه‌دهندگان و کاربران طراحی شده است. کونامی اعلام کرده است که Resella این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا «به‌صورت یکپارچه به طراحی، صدور و تجارت NFTها درون برنامه‌های خود» بپردازند و در عین حال، یک تجربه مطلوب از بازار معاملات را برای کاربران به ارمغان آورد.

کونامی با اشاره به چشم‌انداز پلتفرم Resella عنوان کرد: «این پلتفرم زمینه‌ساز شکل‌گیری تجربیات اجتماعی نوآورانه در اکوسیستم وب۳ خواهد شد و با پیش‌بینی یکپارچگی روان در میان خدمات متنوع، موجب ارتقای سطح تعامل کاربران می‌شود.»

این شرکت در ادامه افزود: «به‌عنوان مثال، NFTهای نشأت‌گرفته از محیط‌های بازی می‌توانند فراتر از محدودیت‌های مجازی عمل کرده و به‌عنوان بلیط رویداد یا کلید دسترسی به محتوای انحصاری درون بازی مورد استفاده قرار گیرند. بدین ترتیب، تجربه کلی کاربران به نحو چشمگیری غنی خواهد شد.»


منبع : The block