ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تتر بر بستر ترون، از ویزا پیشی گرفت: نشانه‌ای از تحول در عرصه انتقال وجوه

2024/06/21
20:29
53

بازار ارزهای دیجیتال شاهد رویدادی مهم و قابل تامل بود: حجم معاملات روزانه تتر (USDT) بر بستر بلاک‌چین ترون، از میانگین حجم معاملات روزانه‌ی ویزا، غول جاافتاده‌ی صنعت پرداخت‌های جهانی، فراتر رفت.

بر اساس داده‌های Lookonchain، حجم معاملات USDT بر بستر ترون در یک روز به رقم چشمگیر ۵۳ میلیارد دلار رسید. این رقم، به طور قابل توجهی از میانگین حجم معاملات روزانه‌ی ۴۲ میلیارد دلاری ویزا عبور می‌کند. با توجه به جایگاه تثبیت شده‌ی ویزا در حوزه‌ی پرداخت، این رویداد نشان‌دهنده‌ی شتاب فزاینده‌ی پذیرش ارزهای دیجیتال و اعتماد روزافزون کاربران به آن‌ها برای انجام تراکنش‌های کلان است.

حجم قابل توجه معاملات تتر (USDT) روی شبکه ترون، گویای تحولی بنیادین در شیوه‌ی انتقال وجوه در سطح بین‌المللی است. به احتمال قریب به یقین، با درک مزایای ارزهای دیجیتال توسط بازیگران بیشتر اعم از کاربران و نهادهای مالی، این روند صعودی ادامه خواهد یافت. با تکامل یافتن بازار ارزهای دیجیتال، شاهد رویدادهای مشابه بیشتری خواهیم بود که همگی بر پذیرش گسترده‌تر و ادغام تدریجی ارزهای دیجیتال در تجارت روزمره دلالت می‌کنند.

در اخبار مرتبط با تتر، Tether Holdings، صادرکننده‌ی USDT، که بزرگترین استیبل‌کوین بازار به شمار می‌رود، طبق اعلامیه‌ی رسمی این شرکت در روز دوشنبه، اقدام به ایجاد یک دلار مصنوعی جدید با پشتوانه طلا کرده است. همچنین صرافی بایننس، پیشرو در حوزه‌ی مبادلات ارز دیجیتال، امروز تکمیل فرایند یکپارچه‌سازی تتر (USDT) روی شبکه‌ی تون‌کوین را به اطلاع عموم رساند.


منبع : U Today