ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تتر پشتیبانی از شبکه‌های EOS و الگوراند را متوقف می‌کند

2024/06/24
17:17
51

شرکت تتر، صادرکننده استیبل‌کوین USDT، امروز پشتیبانی خود از شبکه‌های EOS و الگوراند را با توقف ضرب USDT بر روی این دو بلاک‌چین متوقف خواهد کرد. دارندگان توکن‌های USDT بر روی این شبکه‌ها همچنان به مدت ۱۲ ماه آینده می‌توانند نسبت به بازخرید آن‌ها اقدام کنند. پس از این دوره، تتر ممکن است ارزیابی‌های مجدد انجام داده و تغییرات دیگری را اعلام نماید.

این شرکت در بیانیه رسمی خود اطمینان داده است که این انتقال با دقت و حداقل اختلال اجرا خواهد شد. همچنین اولویت اصلی تتر همچنان ارائه یک تجربه کاربری روان و تسهیل یک فرآیند بازخرید بدون دردسر برای کاربران عنوان شده است.

تتر پیش از انتشار این خبر، به طور خاص توضیح داد که دائماً لایه‌های انتقال فعلی را ارزیابی می‌کند و هدف آن «ایجاد تعادل بین قابلیت نگهداری، میزان استفاده و علاقه جامعه» است.

این بیانیه می‌افزاید: «هدف ما تخصیص منابع به جایی است که بتوانند امنیت و کارایی را به بهترین شکل ارتقا دهند و در عین حال از نوآوری در سراسر چشم‌انداز ارزهای دیجیتال حمایت کنند.»

با حذف الگوراند و EOS، تتر اکنون استیبل‌کوین خود را بر روی شبکه‌های Avalanche، Celo، Kava (Cosmos)، اتریوم، Liquid Network، نیر، پولکادات، سولانا، تزوس، TON و ترون صادر می‌کند. با این حال، بلاک‌چین‌های اتریوم و ترون میزبان بخش عمده‌ای از عرضه USDT هستند.

لازم به ذکر است که تتر پیش از این در آگوست ۲۰۲۳ پشتیبانی از USDT را بر روی بیت‌کوین، کوزاما و بیت‌کوین کش متوقف کرده بود.


منبع : The block