ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

امکان افزودن کارت بای‌ بیت به اپل‌پی

2024/06/26
11:19
47

بای‌ بیت، یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال از لحاظ حجم معاملات، در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه توسط مدیرعامل آن، بن ژو، منتشر شد، اعلام کرد امکان افزودن کارت‌های بدهی بای‌ بیت به اپل‌پی فراهم شده است.

این صرافی پیش‌تر در ۱۷ ژوئن اعلام کرده بود که کاربران می‌توانند هنگام خرید ارز دیجیتال در اپلیکیشن یا وب‌سایت بای‌ بیت، از اپل‌پی به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.

کارت بای‌ بیت، که یک کارت بدهی فیزیکی با پشتوانه مسترکارت است، در ماه آوریل رونمایی شد. بر اساس وب‌سایت بای‌ بیت، این کارت امکان پرداخت و برداشت وجه را با استفاده از یک ارز فیات و هشت دارایی دیجیتال برای کاربران فراهم می‌کند.

این اقدام با برنامه‌های کلان‌تر این غول فناوری برای تقویت خدمات مالی و پاداش‌دهی در اپلیکیشن کیف پول همراه خود که قرار است در پاییز امسال رونمایی شود، هم‌سو است. خبرگزاری آسوشیتدپرس در اوایل ژوئن این خبر را گزارش داد.

شایان ذکر است که بای‌ بیت تنها صرافی‌ای نیست که در سال ۲۰۲۴ با اپل‌پی همکاری می‌کند. اپل پیش‌تر در همین سال، پشتیبانی از کارت‌های ویزای صرافی کریپتو.کام را به نسخه‌ی اتحادیه اروپا اپلیکیشن خود اضافه کرده بود.


منبع : The block