ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

فیدیوم از سکوی پرتاب اختصاصی برای تسهیل سرمایه‌گذاری همگانی در حوزه رمز ارز رونمایی کرد

2024/06/26
11:23
49

شرکت فین‌تک فیدیوم، در راستای ماموریت خود برای تسهیل دسترسی به دنیای نوین سرمایه‌گذاری در رمز ارز، در تاریخ ۲۵ ژوئن از یک سکوی پرتاب اختصاصی رونمایی کرد.

این پلتفرم با بهره‌مندی از یک رابط کاربری امن و کاربرپسند، امکان مشارکت سرمایه‌گذاران با طیف وسیعی از پروژه‌های نوآورانه و با پتانسیل بالا در حوزه رمز ارز را فراهم می‌کند. فراهم آوردن شمولیت، عدالت و شفافیت، از اهداف کلیدی این پلتفرم است تا بتواند طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران، از تازه‌کاران تا باتجربه‌ترین فعالان این حوزه، را به خود جلب نماید.

خانم آناستازیا پلاتنیکوا، مدیرعامل فیدیوم، با اشاره به اهمیت این رویداد، عنوان کرد:

« راه‌اندازی سکوی پرتاب فیدیوم، گام مهمی در راستای ماموریت ما برای توانمندسازی سرمایه‌گذاران با یک دروازه قابل اعتماد و در دسترس به چشم‌انداز در حال تحول سرمایه‌گذاری در حوزه رمز ارز به شمار می‌رود.»

لازم به ذکر است، فیدیوم یک شرکت پیشرو در حوزه فین‌تک بوده که با ایجاد زیرساخت‌های بلاکچین، فرآیند ادغام کاربران خرده‌فروش با مؤسسات مالی را تسهیل می‌کند. این شرکت همچنین در سال گذشته، همکاری راهبردی با مسترکارت، غول صنعت پرداخت‌های سنتی، به منظور ادغام دارایی‌های دیجیتال در فعالیت‌های اقتصادی روزمره، به امضا رساند.

ویژگی‌های کلیدی سکوی پرتاب فیدیوم

این پلتفرم با تکیه بر شبکه گسترده و فرآیند ارزیابی دقیق فیدیوم، از انطباق پروژه‌های لیست‌شده با بالاترین استانداردهای امنیتی و مطابقت با پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری اطمینان حاصل می‌کند.

در این پلتفرم، سرمایه‌گذاران می‌توانند با قفل کردن (Stake) دارایی‌های خود بر اساس سطوح مختلف کاربری، تخصیص‌های متنوعی را دریافت نمایند. قفل کردن توکن FI فیدیوم، امکان دسترسی به سطوح بالاتر و تخصیص‌های کلان‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون قفل کردن دارایی‌های خود نیز در این فرآیند مشارکت داشته باشند، هرچند میزان تخصیص دریافتی آن‌ها کمتر خواهد بود. این سیستم دسترسی عادلانه را برای تمامی اقشار سرمایه‌گذاران تضمین کرده و به شکل‌گیری یک جامعه سرمایه‌گذاری پویا و متنوع کمک می‌کند.

فیدیوم شفافیت و امنیت تخصیص را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود اعلام کرده است. پروژه‌های لیست‌شده در این پلتفرم ملزم به رعایت قوانین و مقررات حاکم بر حوزه رمز ارز، از جمله مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری اروپا (MiCA) و فرآیندهای «مشتری خود را بشناسید» (KYC) می‌باشند. این امر اطمینان خاطر می‌دهد که وجوه سرمایه‌گذاران در پروژه‌های امن، شفاف و مطابق با الزامات قانونی سرمایه‌گذاری می‌شود.

علاوه بر این، سکوی پرتاب فیدیوم از پروژه‌های حائز اهمیت در بخش‌های مختلفی همچون امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) و هوش مصنوعی (AI) پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب، امکان دسترسی سرمایه‌گذاران به طیف وسیعی از محصولات نوآورانه در حوزه رمز ارز را فراهم می‌آورد.


منبع : Cryptoslate