ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

نوبانک، مورد حمایت وارن بافت، شبکه لایتنینگ را برای ۱۰۰ میلیون کاربر خود به ارمغان می‌آورد

2024/06/26
11:26
51

نوبانک، پیشروِ بانکداری دیجیتال در برزیل، امروز از همکاری راهبردی با لایت‌اسپارک برای یکپارچه‌سازی شبکه لایتنینگ بیت‌کوین در خدمات رمزارز خود خبر داد. این اقدام با هدف ارتقای سرعت و قابلیتِ مقیاس‌پذیری تراکنش‌ها برای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر نوبانک صورت می‌پذیرد.

توماس فورتس، مدیر ارشد بخش رمزارز نوبانک، ضمن تأکید بر اهمیت این همکاری اذعان داشت: «همکاری با لایت‌اسپارک، که راه‌حل فنی پیشرفته‌ای برای شبکه لایتنینگ بیت‌کوین توسعه داده است، گام دیگری در راستای مأموریت نوبانک برای ارائه بهترین راه‌حل‌ها به مشتریان و تقویت روابط بلندمدت با آن‌هاست.»

آقای فورتس افزودند که این مشارکت، تعهد نوبانک به ارائه خدمات کارآمدتر در حوزه رمزارز را تحکیم می‌بخشد. نوبانک از اواخر سال ۲۰۲۲ خدمات رمزارز را به کاربران خود ارائه کرده است، هرچند امکان برداشت وجه تنها از آوریل سال جاری فراهم شده است. همچنین این بانک دیجیتال در مارس ۲۰۲۳، توکن «نوکوین» را به عنوان بخشی از برنامه وفاداری مشتریان راه‌اندازی نمود.

شایان ذکر است که نوبانک پیش‌تر موفق به جذب ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری از شرکت برکشیر هاتاوی، تحت رهبری وارن بافت، سرمایه‌گذار افسانه‌ای و منتقد سرسخت رمزارز، شده است.

دیوید مارکوس، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران لایت‌اسپارک، در این خصوص ابراز خرسندی کرد و گفت: «اینکه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر نوبانک از طریق شبکه لایتنینگ به راه‌حل‌هایی برای ساده‌سازی و کارآمدتر کردن امور مالی خود دسترسی پیدا کنند، امری بی‌سابقه است و باعث افتخار ماست. در لایت‌اسپارک، از اینکه در کنار تیم مجرب نوبانک، توسعه خدمات جدیدی از دنیای رمزارز را امکان‌پذیر کنیم، هیجان‌زده هستیم.»

این اعلامیه، گامی بلند در جهت استفاده از فناوری بلاک‌چین در محصولات و خدمات نوبانک تلقی می‌شود. تیم‌های فنی هر دو شرکت برای بهبود مستمر عملکرد اپلیکیشن نوبانک، همچنان به بررسی و پیاده‌سازی راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین ادامه خواهند داد.


منبع : Cryptobriefing