ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مت گیتز نماینده جمهوری‌خواه فلوریدا لایحه‌ای معرفی کرد که IRS را ملزم به پذیرش بیت‌کوین برای پرداخت مالیات فدرال می‌کند.

2024/06/26
11:40
36

گیتز روز سه‌شنبه این لایحه را معرفی کرد که به وزیر خزانه‌داری ایالات متحده دستور می‌دهد برنامه‌ای را اجرا کند که به شهروندان اجازه دهد مالیات بر درآمد فدرال خود را با بیت‌کوین پرداخت کنند. گیتز در بیانیه‌ای گفت: "قانون پیشگامانه من سیستم مالیاتی ما را مدرن خواهد کرد و اجازه می‌دهد مالیات بر درآمد فدرال با بیت‌کوین پرداخت شود. با فراهم کردن امکان استفاده از بیت‌کوین برای پرداخت مالیات فدرال، می‌توانیم نوآوری را ترویج دهیم، بهره‌وری را افزایش دهیم و انعطاف‌پذیری بیشتری به شهروندان آمریکایی ارائه کنیم. این گامی جسورانه به سوی آینده‌ای است که در آن ارزهای دیجیتال نقش حیاتی در سیستم مالی ما ایفا می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که ایالات متحده در صدر پیشرفت‌های تکنولوژیکی باقی می‌ماند."

در سطح ایالتی، تنها کلرادو اجازه داده است که از ارزهای دیجیتال برای پرداخت مالیات استفاده شود. وزارت درآمد کلرادو اعلام کرده که از سپتامبر ۲۰۲۲، ارزهای دیجیتال را به عنوان یک شکل پرداخت برای مالیات بر درآمد کسب و کار و مالیات بر درآمد شخصی و موارد دیگر می‌پذیرد.

در سطح فدرال، سناتور تد کروز، جمهوری‌خواه از تگزاس، برای تصویب لایحه‌ای تلاش کرده است که فروشگاه‌های واقع در کاپیتول هیل را ملزم به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت کند، اگرچه این لایحه هنوز به رأی‌گیری گذاشته نشده است.

لایحه‌های دیگر

قانون‌گذاران در واشنگتن به برخی پیشرفت‌ها در مورد لایحه‌هایی که استیبل‌کوین‌ها و صنعت ارزهای دیجیتال به‌طور کلی را تنظیم می‌کنند، دست یافته‌اند. در ماه مه، مجلس نمایندگان ایالات متحده قانون نوآوری مالی و فناوری برای قرن بیست و یکم (FIT21) به رهبری جمهوری‌خواهان را تصویب کرد، اگرچه بعید است این قانون امسال به تصویب نهایی برسد. سنا لایحه همراهی ندارد و کمتر از مجلس نمایندگان به لوایح مربوط به ارزهای دیجیتال علاقه نشان داده است.

قانون‌گذاران در مجلس و سنا بر سر قانون‌گذاری برای استیبل‌کوین‌ها به پیشرفت‌هایی دست یافته‌اند که به رهبری سناتورها کیرستن جیلیبرند، دموکرات از نیویورک، سینتیا لومیس، جمهوری‌خواه از وایومینگ، و نمایندگان پاتریک مک‌هنری، جمهوری‌خواه از کارولینای شمالی و مکسین واترز، دموکرات از کالیفرنیا انجام شده است. در مجلس نمایندگان، اختلافاتی در مورد اینکه کدام نهاد باید ناظر اصلی بر استیبل‌کوین‌ها باشد، وجود داشته است.


منبع : The block