ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت BVNK با زیرساخت Layer1 انقلابی در پرداخت‌های مبتنی بر استیبل‌کوین ایجاد می‌کند

2024/06/27
15:09
47

شرکت BVNK، پیشرو در حوزه‌ی زیرساخت‌های پرداخت‌های بین‌المللی، از Layer1 رونمایی کرد. Layer1 یک بستر نوآورانه برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال با قابلیت نگه‌داری شخصی است که بر اساس اعلامیه‌ی مطبوعات منتشر شده در وبلاگ BVNK، به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا به‌سرعت، ایمن و با سهولت، سامانه‌ی پرداخت با استیبل‌کوین را راه‌اندازی و پیاده‌سازی نمایند.

Layer1 با خودکارسازی فرآیندهایی نظیر ایجاد کیف پول، مدیریت دارایی و یکپارچه‌سازی با سرویس‌های شخص ثالث، موانع توسعه‌ی درون‌سازمانی سیستم‌های پرداخت مبتنی بر بلاکچین را برطرف می‌کند. این پلتفرم همچنین به کسب‌وکارها امکان کنترل کامل دارایی‌های دیجیتال خود را اعطا می‌کند.

دکتر دونالد جکسون، هم‌بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری BVNK، عنوان کرد که Layer1 به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از پیچیدگی‌های ذاتی توسعه‌ی محصولات بلاکچینی عبور کنند.

ایشان در این خصوص توضیح دادند: «هر بلاکچین و هر دارایی دیجیتال، ویژگی‌ها و الزامات خاصی دارد. ما در BVNK، با تکیه بر تجربه‌ی ارزشمند پنج‌ساله‌ی خود در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساخت‌های پرداخت‌های جهانی، Layer1 را بنا نهاده‌ایم. Layer1 حاصل این دانش و تجربه است و به این معناست که سایر کسب‌وکارها می‌توانند بدون نیاز به برخورداری از تخصص عمیق در حوزه‌ی بلاکچین، بدون درگیر شدن با پیچیدگی‌های فنی عملکرد شبکه‌های مختلف و بدون نیاز به اختصاص منابع هنگفت جهت توسعه‌ی نرم‌افزارهای اختصاصی، اقدام به راه‌اندازی و بهره‌مندی از یک سامانه‌ی پرداخت مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال کنند.»

تیم توسعه‌ی BVNK تأکید می‌کند که Layer1 برخلاف دیگر راه‌حل‌های موجود در بازار، با تضمین کنترل و مالکیت کامل داده‌ها و کلیدهای دارایی‌های دیجیتال در اختیار کسب‌وکارها، خود را متمایز می‌سازد.

آقای جسی همسون-استروترز، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل BVNK، با اشاره به افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های نگه‌داری شخصی در صنایع مختلف، خاطر نشان کرد:

«با Layer1، محصولی را توسعه داده‌ایم که به این شرکت‌ها امکان دسترسی به زیرساخت‌های کلیدی برای پیاده‌سازی پرداخت‌های استیبل‌کوین را می‌دهد. این امر موجب می‌شود تا کسب‌وکارها بتوانند با تمرکز بر توسعه‌ی محصولات و خدمات متمایز، زمینه‌ی رشد و شکوفایی خود را بیش از پیش فراهم آورند.»

شایان ذکر است که BVNK پیش‌تر در ماه مه، از یکپارچه‌سازی استیبل‌کوین PayPal USD (PYUSD) با سیستم پرداخت خود خبر داده بود که دسترسی به اکوسیستم ارزهای دیجیتال BVNK را افزایش می‌دهد. BVNK به‌عنوان عضوی تاییدشده از اکوسیستم PYUSD، می‌تواند مستقیماً توکن‌های PYUSD را برای مشتریان ضرب و سوزاندن کند.

علاوه بر این، BVNK در اوایل این ماه، امکان پرداخت‌های دلاری از طریق سوئیفت را راه‌اندازی کرد که به کسب‌وکارهای جهانی امکان دسترسی به خدمات استیبل‌کوین آن را می‌دهد.


منبع : Cryptobriefing