ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

جریان داده‌های چین‌لینک با GMX V2 روی بلاک‌چین آولانچ آغاز به کار کرد

2024/06/27
20:09
56

چین‌لینک، آولانچ و GMX با راه‌اندازی جریان داده‌های چین‌لینک بر بستر بلاک‌چین آولانچ، قابلیت‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) این شبکه را ارتقا دادند. این یکپارچه‌سازی جدید که صرافی غیرمتمرکز دائمی GMX را به عنوان شریک راه‌اندازی خود معرفی می‌کند، با هدف ارائه داده‌های با تأخیر کم و حجم بالا به برنامه‌های امور مالی غیرمتمرکز، به دنبال بهبود این حوزه است.

جریان داده‌های چین‌لینک از صرافی غیرمتمرکز دائمی GMX پشتیبانی می‌کند و با ارائه سرعت بالای اجرای درون-زنجیره‌ای و امنیت قوی، تجربه‌ای کاربری در حد و اندازه صرافی‌های متمرکز را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

یوهان آید، مدیر ارشد بازرگانی آزمایشگاه‌های چین‌لینک، در این باره گفت: «ما خوشحالیم که از طریق جریان داده‌های چین‌لینک به تقویت نسل بعدی محصولات دیفای با حجم بالا در آولانچ کمک می‌کنیم. جریان داده‌ها با ارائه سرعت و انعطاف‌پذیری بی‌نظیر، پروتکل‌های دیفای را قادر می‌سازد تا محصولاتی با سرعت فوق‌العاده بالا و حجم تراکنش بالا ارائه دهند و در عین حال، تضمین‌های امنیتی بالای امور مالی درون-زنجیره‌ای را حفظ کنند.»

این یکپارچه‌سازی به برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) روی آولانچ امکان دسترسی مداوم به داده‌های لحظه‌ای بازار را می‌دهد که در نتیجه، عملکرد و تجربه کاربری آن‌ها را بهبود می‌بخشد. این پیشرفت، گام مهمی در جهت توسعه قابلیت‌های پلتفرم‌های دیفای روی آولانچ به شمار می‌رود و هدف آن جذب توسعه‌دهندگان و کاربران بیشتر به این اکوسیستم است.

لیدیا چیو، معاون ارشد توسعه کسب‌وکار در Ava Labs، گفت: «ما از دیدن راه‌حل اوراکل با تأخیر کم چین‌لینک روی آولانچ هیجان‌زده هستیم. داده‌های لحظه‌ای بازار و اجرای خودکار جریان داده‌های چین‌لینک پروژه‌های اکوسیستم آولانچ را قادر می‌سازد تا با زیرساخت غیرمتمرکز و بی‌طرفانه چین‌لینک، عملکردی در سطحِ پیشروِ صنعت را برای کاربران فراهم کنند.»


منبع : Cryptobriefing