ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مدیر عامل ریپل نسبت به روند دادگاه خوشبین است.

2022/04/15
13:05
291

برد گارلینگ هاوس: دادگاه ریپل "بسیار خوب" پیش رفته است و شاهد رشد بی سابقه ای هستیم. مدیرعامل ریپل معتقد است که نبرد حقوقی این ارز به پایان خود نزدیک شده است.

 برد گارلینگ هاوس در گفتگوی خود با CNBC در جریان کنفرانس بزرگی در ارتباط با بلاک چین در پاریس که در ۱۴ آوریل برگزار شد، ذکر کرد که شکایت حقوقی ای که ۱۵ ماه پیش در اواخر سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد، تا کنون بسیار بهتر از آن چیزی که او فکر می‌کرد پیش رفته است.

 با این حال، وی خاطرنشان کرد که پرونده به آن سرعتی که او می خواهد پیش نمی رود.

 گارلینگ هاوس همچنین به اشاره کرد که او مطمئن است که شکایت حقوقی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار طوری به پایان خواهد رسید که برای ریپل بسیار خوب خواهد بود.

 کمیسیون اوراق بورس و اوراق بهادار آمریکا ادعا کرده است که ریپل لبز، گارلینگ هاوس رئیس آن، و همچنین موسس و مدیر عامل سابق کریستوفر لارسن، اوراق بهادار غیرقانونی ای را به جای توکن ریپل جا زده و به فروش رسانده اند.

 جیمز کی فیلان، وکیل شرکت، که این پرونده را از نزدیک دنبال می‌کند، آن را یک «پیروزی بزرگ» برای ریپل و تیم حقوقی‌اش خواند.

 در صورت باخت ریپل چیزهای زیادی به خطر خواهند افتاد.
 گارلینگ هاوس همچنین اعتراف کرد که پیامدهای این پرونده نه تنها برای ریپل بلکه برای کل صنعت کریپتو در ایالات متحده به طور کلی بسیار مهم خواهد بود.

 او اظهار داشت که چیزهای زیادی این بین در خطر است، زیرا اگر ریپل به این کمیسیون ببازد، اکثر کوین هایی که تاکنون در صرافی‌ها معامله می‌شده اند به عنوان اوراق بهادار گروه بندی می‌شوند و صرافی ها مجبور می‌شوند پلتفرم‌ خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت کنند.

 به گفته گارلینگ هاوس، یکی از خواسته های این کمیسیون، در صورت پیروزی، این است که ریپل باید تک تک افرادی را که دارای توکن ریپل هستند شناسایی کند، زیرا آنها سهامدار محسوب می شوند. هاوس افزود امکان‌ این کار با توکن ریپل وجود ندارد.


منبع : U Today