ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سازنده‌ی کاردانو به دنبال همکاری با ایلان ماسک

2022/04/15
13:50
294

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، پیشنهاد ایجاد یک پلتفرم رسانه اجتماعی غیرمتمرکز جدید را به همراه تسلا ایلان ماسک در صورتی که تلاش جسورانه این میلیاردر برای تسلط بر توییتر با شکست مواجه شود، ارائه کرده است.

داگلاس هورن، معمار ارشد بلاک چین تلوس، به طرزی غیرمعمول پیش بینی کرد که این پروژه تا سال ۲۰۳۵ تحویل داده خواهد شد. یکی دیگر از کاربران توییتر به شوخی گفت که این پلتفرم تنها قادر به ارسال ۱۰ پیام در دقیقه است. این شوخی اشاره به مشکلات فنی مختلفی دارد که برنامه های کاربردی مبتنی بر کاردانو را تهدید می کند.

چندی پیش ماسک پیشنهاد پرداخت ۴۱ میلیارد دلار برای خصوصی کردن توییتر را ارائه کرد و مدعی شد که این پیشنهاد ناخواسته برای محافظت از آزادی بیان بوده است. قبل از آن، او ۹.۲ درصد از سهام این شرکت را به دست آورد.

این ایده که ثروتمندترین فرد جهان، که از توییتر برای ترول کردن، آزار و اذیت و ارعاب عمومی مردم استفاده کرده است، می تواند صاحب پلتفرم رسانه های اجتماعی بسیار تأثیرگذار شود، ممکن است جنجال های زیادی ایجاد کند. جکسون پالمر، بنیانگذار دوج کوین، نیز از ماسک به دلیل تلاش برای تصرف کامل سهام توییتر انتقاد کرد.


منبع : U Today