ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سونی با بازطراحی پلتفرم WhaleFin، آماده ورود به بازار رمزارز ژاپن می‌شود

2024/07/01
10:10
56

شرکت سونی، غول چندصنعتی ژاپن، با بازطراحی پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال WhaleFin که پیش‌تر در سال گذشته میلادی آن را خریداری کرده بود، خود را برای ورود به بازار رمزارز ژاپن آماده می‌سازد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در روز دوشنبه در پایگاه خبری PR Times، این پلتفرم با نام جدید S.BLOX Co. و با هدف همکاری با سایر کسب‌وکارهای تحت مالکیت سونی برای ایجاد ارزش افزوده در خدمات تجارت رمزارز فعالیت خواهد کرد.

این بیانیه همچنین به بازطراحی رابط کاربری پلتفرم و توسعه یک اپلیکیشن موبایل جدید با سهولت استفاده بالاتر اشاره می‌کند. با این حال، تاریخ راه‌اندازی رسمی S.BLOX اعلام نشده است.

این نهاد تجارت رمزارز پیش‌تر با نام صرافی رمزارز ژاپنی DeCurret شناخته می‌شد که در سال ۲۰۲۲ توسط شعبه ژاپنی شرکت Amber Group سنگاپور خریداری شده بود. در آگوست ۲۰۲۳، شرکت Quetta Web Co.، از زیرمجموعه‌های کاملاً تحت مالکیت سونی، مالکیت این پلتفرم را در اختیار گرفت؛ موضوعی که در بیانیه مطبوعاتی سال ۲۰۲۲ به آن اشاره شده بود.

سونی در راستای گسترش حضور خود در فضای وب ۳، اقدامات قابل توجهی انجام داده است. بخش ارتباطات شبکه‌ای سونی (Sony Network Communications) سال گذشته با شرکت Startale Labs، فعال حوزه بلاکچین ژاپن، برای توسعه شبکه بلاکچین اختصاصی سونی همکاری کرد.

سوتا واتانابه، بنیانگذار و مدیرعامل Startale Labs، در روز دوشنبه جزئیات بیشتری ارائه نکرد، اما اعلام کرد که مدیرعامل خارجی Startale قرار است رهبری صرافی رمزارز جدید سونی را برعهده بگیرد.

علاوه بر این، سازنده کنسول بازی پلی‌استیشن سال گذشته برای استفاده انعطاف‌پذیرتر از NFTها به عنوان دارایی‌های درون بازی، با نام «توکن‌های فوق‌قابل تعویض» ثبت اختراع به عمل آورده است.


منبع : The block