ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی جمینی قرارداد حمایت مالی ۵ ساله با باشگاه فوتبال رئال بدفورد منعقد کرد

2024/07/01
14:45
51

صرافی ارزهای دیجیتال جمینی، قرارداد حمایت مالی پنج ساله به ارزش بیت‌کوین با باشگاه فوتبال رئال بدفورد امضا کرد. این باشگاه تحت مالکیت مشترک آقای پیتر مک‌کورمک، مجری پادکست برجسته‌ی "چه اتفاقی برای بیت‌کوین افتاد؟" قرار دارد.

بر اساس اعلامیه‌ی روز دوشنبه‌ی جمینی، این قرارداد با هدف پشتیبانی از موفقیت باشگاه و ارتقاء فرصت‌ها برای کودکان محلی، به صورت پیش‌پرداخت و با استفاده از بیت‌کوین منعقد شده است. سخنگوی جمینی در گفتگو با وب‌سایت The Block، این حمایت مالی را مجزا از سرمایه‌گذاری ۴.۵ میلیون دلاری ماه آوریل توسط شرکت سرمایه‌گذاری “وینکلوس کپیتال” (مالک آن، بنیان‌گذاران دوقلوی جمینی، تایلر و کامرون وینکلوس) اعلام کرد.

سرمایه‌گذاری ماه آوریل، منجر به مالکیت مشترک باشگاه توسط برادران وینکلوس و آقای مک‌کورمک شد که پیش‌تر در سال ۲۰۲۲ اقدام به خرید باشگاه کرده بود. سخنگوی جمینی در پاسخ به علت امضای قرارداد جدید، بر تداوم حمایت مالی جمینی از باشگاه از سال ۲۰۲۲ و نمایش لوگوی این صرافی روی پیراهن تیم و محوطه‌ی زمین مسابقه تاکید کرد.

جزئیات ارزش قراردادهای حمایتی جدید و گذشته با باشگاه، توسط سخنگوی جمینی افشا نشد. ایشان همچنین عنوان کردند که رئال بدفورد تنها باشگاهی است که از حمایت مالی جمینی برخوردار است.

ابعاد قرارداد بیت‌کوین

به گفته‌ی جمینی، باشگاه فوتبال رئال بدفورد، ذخایر مالی خود را با بیت‌کوین نگهداری می‌کند و این قرارداد پنج ساله مستقیماً به این خزانه‌ی بیت‌کوین واریز خواهد شد. صرافی جمینی، نقش کلیدی این ذخایر را در حفاظت از پس‌انداز و سرمایه‌گذاری‌های باشگاه در برابر تورم بالا عنوان کرد. همچنین این قرارداد به باشگاه در ساخت مرکز تمرینی جدید و راه‌اندازی آکادمی فوتبال جوانان برای حمایت از کودکان کم‌بضاعت در شهر بدفورد، واقع در بدفوردشر انگلستان (محل سکونت آقای مک‌کورمک) کمک خواهد نمود.

جمینی اعلام کرد رئال بدفورد، بیت‌کوین را به طور کامل در عملیات خود ادغام کرده است و بازیکنان امکان دریافت حقوق با این ارز دیجیتال را دارند. همچنین هواداران می‌توانند با استفاده از بیت‌کوین، بلیط و کالاهای باشگاه را خریداری کنند.

آقای مک‌کورمک در بیانیه‌ای گفتند: «با ادغام بیت‌کوین در خزانه‌ی خود، به بازدهی ۶۲ درصدی دست یافتیم که موجب تقویت موقعیت مالی باشگاه و محافظت از زیرساخت هزینه‌ای ما در برابر افزایش اخیر تورم شده است.»


منبع : The block