ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کلانتری ایالات متحده، کوین‌بیس پرایم را برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال کلان‌ارزش خود انتخاب کرد

2024/07/02
16:09
48

سرویس کلانتری ایالات متحده (US Marshals Service)  با انتخاب کوین‌بیس پرایم به عنوان شریک امین، گامی مهم در حوزه‌ی مدیریت دارایی‌های دیجیتال برداشت. این سازمان وابسته به وزارت دادگستری آمریکا، از خدمات نگهداری و معاملات حرفه‌ای کوین‌بیس پرایم برای دارایی‌های دیجیتال "کلاس ۱" خود، که شامل دارایی‌های با ارزش بالا می‌شود، بهره خواهد برد.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشر شده توسط کوین‌بیس، انتخاب این شرکت پس از فرآیندی دقیق و رقابتی صورت گرفته است. سابقه‌ی قوی کوین‌بیس در ارائه‌ی خدمات امن در سطح سازمانی برای دارایی‌های دیجیتال، فاکتور کلیدی در این تصمیم‌گیری به شمار می‌رود.

شایان ذکر است که هشت مورد از ده صندوق قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت‌کوین (ETF) فعال در ایالات متحده، از خدمات کوین‌بیس پرایم استفاده می‌کنند. این پلتفرم که از زمان راه‌اندازی در سه سال گذشته، به عنوان گزینه‌ای پیشرو برای موسسات مالی و دارندگان عمده‌ی دارایی‌های دیجیتال مطرح شده است. طبق گزارش‌های مالی کوین‌بیس در تاریخ 31 مارس 2024، این شرکت از مجموع دارایی‌های دیجیتال به ارزش 330 میلیارد دلار محافظت کرده و در سه ماهه‌ی اول سال 2024، حجم معاملات سازمانی بالغ بر 256 میلیارد دلار را به ثبت رسانده است.

سابقه‌ی همکاری کوین‌بیس با سازمان‌های مجری قانون به سال 2014 بازمی‌گردد. این شرکت با طیف وسیعی از سازمان‌های فدرال، ایالتی و محلی ایالات متحده و همچنین نهادهای بین‌المللی همکاری داشته است. انتخاب کوین‌بیس پرایم به عنوان شریک امین، همسو با مأموریت این شرکت برای ایجاد بازارهای امن و کارآمد در حوزه‌ی دارایی‌های دیجیتال است.


منبع : Cryptobriefing