ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

۳ دلیل اصلی رشد ریپل

2022/04/15
17:46
501

ریپل با افزایش قیمت تقریباً ۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به طور شگفت‌آوری به یک ارز دیجیتال پیشرو در بازار کریپتو تبدیل شده است.  در حالی که رشد اخیر این ارز به خاطر دلایل احتمالی یا تکنیکال است، یک دلیل اساسی قوی  پشت رشد بلندمدت ریپل وجود دارد.

 شرایط تکنیکال ریپل به عنوان یک دارایی قابل مبادله مانند سایر رمزارزهای موجود در بازار بود زیرا پس از افزایش سریع قیمت به ۰.۷ دلار ریزش کرد. اما در حالی که سایر ارز ها در حال اصلاح بودند، ریپل از منطقه ی حمایتی به حدود ۰.۶۹ دلار برگشت.

 در حال حاضر، ریپل در منطقه ی شکل‌گرفته از ماه فوریه رنج میزند و کف آن در حدود ۰.۶۹ دلار و سقف آن تقریباً ۰.۸۶ دلار باقی مانده است.

 علاوه بر اینکه قدرت خرید ریپل پس از رسیدن به منطقه حمایتی افزایش پیدا کرد، در بازه‌های زمانی روزانه مانند بازه های چهار ساعته نیز به شدت اشباع خرید شد. ارزش شاخص قدرت نسبی تقریباً به ۲۰ کاهش یافت، که ریپل را به یک دارایی اشباع فروش شده تبدیل کرد، این مورد معمولاً منجر به جهش کوتاه مدت می شود.

 در حال حاضر، ریدل دیگر در بازه زمانی چهار ساعته اشباع فروش نمی شود و به یکی از اولین خطوط مقاومت در نمودار رسیده است که میانگین تحرک ۵۰ روزه دارد.

 تقاضا برای ریپل به عنوان یک گزینه ی پرداختی ممکن است افزایش یابد

از آن جایی که ریپل در ابتدا به عنوان گزینه ای پرداخت های بین المللی به وجود آمد، برخی از سرمایه گذاران و معامله گران اظهار داشتند که در میان چرخه های افزایش نرخ و کاهش سریع ارزش دلار، ریپل بیشتر توسط سرمایه گذاران به عنوان یک گزینه ی پرداختی غیرمتمرکز استفاده خواهد شد. این نشان می‌دهد که شرکت پشتیبان این ارز قصد دارد ریپل را به رقیبی برای پول فیات تبدیل کند.

 مزیت اصلی ریپل نسبت به دلار یا هر ارز فیات دیگری سرعت تراکنش، هزینه کم و توانایی ارسال به سراسر جهان بدون کارمزد است.


منبع : U Today