ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تمسخر مدیرعامل رابین هود توسط جک دورسی

2022/04/15
18:15
330

جک دورسی، مدیر عامل رابین‌هود را به خاطر ایده‌هایش در مورد دوج‌کوین به سخره گرفت.
جک دورسی طرفدار سرسخت بیت کوین و یکی از بنیانگذاران توییتر، وارد گفت و گوی توییتری ولاد تنف، مدیر عامل رابین‌هود و ایلان ماسک، درباره چگونگی بهبود دوج‌کوین و تبدیل آن به واحد پولی اینترنت و مردم بحث می کردند، شده است.

 اگر قبلاً دورسی به خاطر لیست کردن شیبا اینو، رابین‌هود را مسخره می‌کرد، اکنون به نظر می‌رسد در رابطه با دوج‌کوین نیز همین واکنش را نشان می‌دهد.

اوایل امروز، رئیس برنامه سرمایه گذاری رابین‌هود که شیبا اینو را در اوایل این هفته لیست کرده بود و قبلاً پشتیبانی از دوج‌کوین را نیز به پلتفورم خود اضافه کرده بود، موضوعی را در توییتر منتشر کرد که مربوط به دوج کوین بود.

 تنف چندین راهکار برای بهبود میم کوین پیشنهاد کرد، از جمله کاهش هزینه تراکنش و مدت زمان بلاک کردن. تنف معتقد است از این طریق، دوج‌کوین قادر خواهد بود با پلتفورم ویزا و دیگر شبکه های پرداخت که با استفاده از کارت کار می کنند، رقابت کند.

 او افزایش اندازه بلاک دوج‌گوین را به ۱۰ گیگابیت پیشنهاد کرد.  ایلان ماسک در آن قسمت وارد گفت‌وگو شد و اضافه کرد که اندازه بلاک دوج‌کوین باید همگام با بقیه اینترنت باشد.
مدیر عامل سابق توییتر به توییت تنف پاسخ داد و پرسید که آیا ولاد تشنه است یا خیر.  برخی از مخاطبان شروع به پرسیدن سوال هایی از دورسی در مورد ایده‌ای برای بهبود دوج‌کوین کردند.
با این حال، به نظر می رسد که این تنها اظهار نظر جک در این بحث است.
پیش از این نیز، زمانی که رابین‌هود اعلام کرد که شیبا اینو را لیست کرده است، در رشته توییتی به این پلتفرم حمله کرد.

در آن زمان، ولاد تنف دورسی را با سوالی درباره اضافه کردن «دکمه ویرایش به توییتر» به سخره گرفت، که در ابتدا توسط ایلان ماسک پیشنهاد شد، ایلان ماسک که در ابتدا ۹.۲ درصد سهام توییتر را خرید و دیروز به منظور تبدیل توییتر به یک پلتفرم غیرمتمرکز برای آزادی بیان پیشنهاد خرید توییتر را به قیمت ۴۱ میلیارد دلار نقد (۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم) ارائه کرد.
دورسی یک طرفدار دو آتیشه ی بیت کوین است. در گذشته، او چند بار جامعه اتریوم را مسخره کرده و اتریوم را کلاهبرداری نامیده است.


منبع : U Today