ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شیبا اینو به پر استفاده ترین قرارداد هوشمند تبدیل شد.

2022/04/17
18:23
306

بر اساس آمار whalestats، پس از لیست شدن غیر منتظره ی شیبا اینو در صرافی رابین‌هود که البته خیلی ها انتظارش را می‌کشیدند، تراکنشات شیبا اینو توسط نهنگ‌ها افزایش یافت.

 داده های زنجیره ای و بازار شیبا اینو

 همانطور که اطلاعات موجود از این ارز در وبسایت ردیاب کیف پول‌ها نشان می‌دهد، نهنگ‌ها فعالانه در حال خرید این توکن هستند، که باعث افزایش استفاده از قرارداد هوشمند شیبا اینو شده و آن را به پر استفاده ترین قرارداد هوشمند در میان ۲۰۰۰ کیف پول بزرگ اتریوم تبدیل کرد.

 علاوه بر استفاده‌ی زیاد، حجم بازار و معیارهای زنجیره‌ای شیبا اینو نیز در حال افزایش اند، به طوری که میانگین موجودی آدرس‌های نهنگ‌های شیبا اینو به ۲.۳۶ توکن شیبا اینو رسید و حجم آن نیز با افزایش ۴۳۶ درصدی به ۵۳ میلیون دلار رسیده است.

جریان خالص شیبا اینو در آدرس‌های نهنگ‌ها نیز تقریباً ۵۰۰ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد توکن‌های بیشتری به کیف پول‌های نهنگ سرازیر شده‌اند که نشان‌دهنده خوش‌بینی کوتاه‌مدت و میان‌مدت سرمایه‌گذاران بزرگ است.

 هم حجم و هم موجودی آدرس‌های نهنگ‌ها معیارهای مهمی هستند که عموماً تاثیر مثبتی در سطح احساسی بازار در بین خریداران بزرگ را نشان می‌دهند.
 
متاسفانه با تمام این تفاسیر، شیبا اینو نتوانسته حداقل بخش کوچکی از زیان‌هایی را که از نوامبر ۲۰۲۱ متحمل شده است، بازگرداند. در زمان انتشار، شیبا اینو با ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار معامله می‌شود، که بسیار پایین‌تر از سقف تاریخی ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار است.

 پس از اخبار بزرگ در مورد فهرست رابین‌هود، شیبا اینو موفق شد حدود ۲۴ درصد از ارزش خود را کسب کند، که حتی برای شکست کانال ۱۰۰ روزه تثبیت کافی نبود.


منبع : U Today