ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کاردانو همچنان بین نهنگ ها محبوب است.

2022/04/17
19:40
277

شبکه کاردانو و ارز اصلی آن، کاردانو، شروع بسیار موفقی در ابتدای ۲۰۲۲ داشتند.

این ارز با بیش از ۵۴ درصد صعود در ماه مارس باعث امیدواری سرمایه‌گذاران برای اینکه این ارز در نهایت روند نزولی بلندمدت خود را پشت سر می‌گذارد و ممکن است دوباره روند صعودی را پیش بگیرد، شد.
هرچند متاسفانه این سناریو عملی نشد.
 
 سودآوری دارایی یک معیار قوی است که به ما امکان می‌دهد اثربخشی یک دارایی را به عنوان ابزار سرمایه‌گذاری اندازه‌گیری کنیم، زیرا نشان‌دهنده‌ی درصد سرمایه‌گذاران قبلی است که در سود باقی مانده‌اند.

 معیار سودآوری همچنین می‌تواند به‌ عنوان سیگنال «اشباع خرید» و «اشباع فروش» عمل کند.  هر زمان که سودآوری یک دارایی به ۹۰ درصد برسد یا از آن فراتر رود، معامله گران یا سرمایه گذاران احتمال بیشتری برای کسب سود دارند، که سپس باعث آبشاری از نقدینگی و معکوس شدن بیشتر روند صعودی می شود.

 در حالت مخالف، زمانی که سودآوری دارایی بسیار پایین است، به احتمال زیاد قدرت خرید تازه‌تری به آن سرازیر می‌شود، زیرا معامله‌گران با زیان هنگفت احتمال کمتری برای فروش در پایین دارند. این فرصتی برای حرکت رو به بالا ایجاد می‌کند.
 علیرغم اینکه کاردانو یکی از بنیادی‌ترین پروژه‌های توسعه‌یافته در صنعت است، به نظر نمی‌رسد که در میان سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی محبوبیتی داشته باشد زیرا تقریباً به طور کامل روند صعودی سپتامبر و نوامبر گذشته را از دست داده است.

 کاردانو در ماه آگوست که عملکرد نسبتا ضعیفی را در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۱ نشان داد، پس از اعلام فناوری قراردادهای هوشمند، فعال‌ترین ارز دیجیتال در حال رشد در بازار بود.

 افزایشی که اخیرا اتفاق افتاد نیز مبتنی بر انتشار پروژه‌ها و راه‌حل‌های متعدد DeFi بود که به تدریج استفاده کاردانو را افزایش داده است، بنابراین تقاضا برای کوین کاردانو را نیز افزایش داده است.


منبع : U Today