ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معامله Grayscale Bitcoin Mini Trust از صبح چهارشنبه پس از تأیید SEC آغاز شد

2024/07/31
14:39
31

نسخه مینی از Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) شرکت Grayscale Investment، که تأیید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را دریافت کرده بود، از صبح چهارشنبه به معاملات خود آغاز کرد.

این محصول قابل معامله در بورس، که از ساعت 4 صبح به وقت شرقی آغاز به کار کرد، پس از تأثیرگذاری بیانیه ثبت‌نامش وارد بازار شد. SEC فرم 19b-4 برای این محصول را هفته گذشته تأیید کرده بود.

زاک پاندل، رئیس تحقیقات در Grayscale، در مصاحبه‌ای گفت: «فکر می‌کنم تقاضا برای دسترسی به بیت‌کوین با هزینه بسیار پایین، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را جلب کند.»

این تراست تحت نماد "BTC" طراحی شده است تا به عنوان یک «اسپین‌آف» از GBTC عمل کند و سهام جدید این تراست به سهام‌داران GBTC توزیع خواهد شد. نسخه‌های مینی محصولات بیت‌کوین و اتریوم Grayscale در NYSE Arca معامله می‌شوند.

پاندل افزود: «زمان‌بندی راه‌اندازی این محصول عالی است»، اشاره به توجه بیشتر به کریپتو به دلیل کاهش احتمالی نرخ‌ها توسط فدرال رزرو و سیاست‌های انتخاباتی.

او توضیح داد که دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین با دلار رقابت می‌کنند و نرخ‌های پایین‌تر معمولاً برای دلار منفی و برای دارایی‌هایی مانند طلا و بیت‌کوین مثبت است. پاندل معتقد است که ضعف پایدار دلار سناریویی است که سرمایه‌گذاران باید بیت‌کوین را برای آن در پرتفوی خود نگه‌دارند.


منبع : The block