ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پشتیبانی از اتریوم توسط صرافی بیتمکس

2022/03/21
21:54
220

صرافی ارزهای دیجیتال بیتمکس شروع به پشتیبانی از دومین ارز بزرگ بازار، اتریوم، کرده است.
 
کاربران اکنون می توانند اتریوم را در کنار بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، و تتر (USDT) خریداری و تبدیل کنند.
 
بیتمکس سرویس fiat on-ramp خود را در نوامبر راه اندازی کرد. این سرویس از روش‌های پرداختی مانند ویزا و مسترکارت، کارت‌های اعتباری یا دبیت کارت و همچنین اپل پی پشتیبانی می‌کند. 
 
این پلتفرم معاملاتی همچنین از طیف گسترده ای از ارزهای فیات، از جمله یورو و پوند انگلیس پشتیبانی می کند. 
 
بیتمکس می گوید که برای افزودن ارزهای بیشتر سخت تلاش کرده است.

 

این صرافی ارز دیجیتال که بر بازار نزولی 2018 کاملا حاکم بود، پس از متهم شدن بنیانگذاران آن توسط دولت آمریکا به ناتوانی در جلوگیری از پولشویی سقوط چشمگیری داشته است. کمیسیون معاملات کالای آمریکا به این نتیجه رسید که این صرافی با اجازه دادن به مشتریان آمریکایی برای معامله‌ی ارزهای دیجیتال، قوانین را زیر پا گذاشته است. 
از آن زمان، این صرافی ارز دیجیتال با اجرای اقداماتی مانند پشتیبانی شخصی و احراز هویت مشتری (KYC) تلاش کرده است که بیشترین میزان انطباق را با قوانین و مقررات وضع شده داشته باشد. البته این امر بر محبوبیت بیتمکس که زمانی در بازار یکه تازی می‌کرد، ضربه وارد کرده است. 
 
در ماه اوت، بیتمکس 100 میلیون دلار برای تسویه حساب با CFTC هزینه کرد. 
 
در اواخر فوریه، آرتور هیز، مدیر عامل سابق بیتمکس و بنجامین دلو، یکی از بنیانگذاران آن، به یکی از اتهامات نقض قانون اسرار بانکی ایالات متحده (BSA) اعتراف کردند که به این معنی است که ممکن است به طور بالقوه با پنج سال زندان روبرو شوند. هر دوی آن ها با پرداخت 10 میلیون دلار جریمه موافقت کردند. قبل از آن، آنها مدعی بودند که با اتهاماتی که توسط دولت ایالات متحده مطرح شده بود مبارزه خواهند کرد.