ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بلیزارد وارد صنعت توکن‌های غیرمثلی نمی‌شود.

2022/04/18
17:58
283

مایک ایبارا، رئیس بلیزارد اینترتینمنت، در توییت اخیر خود تأیید کرده است که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای اکتشاف دنیای NFT ندارد.

 هفته گذشته، بسیاری از رسانه‌ها گزارش دادند که شرکت آمریکایی بازی‌های ویدیویی، که به‌خاطر بازی های موفقیت‌آمیزی مانند «Overwatch» و «World of Warcraft» شناخته می‌شود، از گیمرها خواسته بود تا با تکمیل یک نظرسنجی نظرات خود را در مورد ترند های نوظهور صنعت بازی که شامل ارزهای دیجیتال و NFT می‌شود در داخل کشور به این شرکت ارائه کنند.
 برخی تصور می‌کردند که این نظرسنجی نشان می‌دهد که این غول بازی‌سازی علاقه به فعالیت در صنعت ارزهای دیجیتال داشته است.

 در حالی در سال ۲۰۲۲ صنعت NFT محبوبیت فوق العاده ای به دست آورده، منتقدان زیادی را نیز به خود جذب کردند که معتقد اند کلکسیون های دیجیتالی که می توانند بدون زحمت بازتولید شوند، فاقد کاربرد عملی هستند. منتقدان NFT ادعا می کنند که آنها صرفاً وسیله ای برای حدس و گمان هستند که به گرمایش زمین دامن میزنند.

شرکت بازی های ویدیویی اوکراینی GSC Game World، که پشتیبان S.T.A.L.K.E.R است، سال گذشته پس از مواجهه با واکنش شدید جامعه علاقه مندان به بازی های ویدیویی، مجبور شد پروژه NFT خود را کنار بگذارد.

 دیسکورد، یک پلتفرم چت گروهی که بین گیمرها محبوب است، نیز به دلیل انتقاد هایی که از طرح خود برای اضافه کردن پشتیبانی از اتریوم و NFT ها شد از طرح خود صرف نظر کرد.

 با این حال، چندین شرکت بازی سازی مطرح هستند که تصمیم گرفتند در این صنعت سرمایه گذاری کنند. یوبی‌سافت، سازنده بازی‌های ویدیویی فرانسوی که بازی‌های مطرحی مانند «Assassin's Creed» و «Far Cry» را تولید کرده است، سال گذشته از طرحی برای افزودن NFT به بازی‌های خود رونمایی کرد.  در مصاحبه اخیر، یکی از مدیران مسئول پروژه ی جدید یوبی‌سافت از عدم اشتیاق گیمرها به NFTها شکایت کرد و ادعا کرد که گیمر ها این ترند را درک نمی‌کنند.


منبع : U Today