ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری تتر و Kem برای ارتقای خدمات مالی در خاورمیانه

2024/08/13
20:02
24

تتر عملیات محدود با سرمایه‌گذاری 3 میلیون دلاری در اپلیکیشن Kem، قصد دارد استیبل‌کوین USDT را در این پلتفرم معرفی کرده و پذیرش ارزهای دیجیتال را در خاورمیانه افزایش دهد.

منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) با ارزش 389.8 میلیارد دلار در معاملات زنجیره‌ای، به ششمین اقتصاد بزرگ کریپتو در جهان تبدیل شده است که 7.2 درصد از حجم معاملات جهانی را در بر می‌گیرد.

این سرمایه‌گذاری با هدف بهبود شرایط اقتصادی در کشورهای کویت، بحرین، عربستان سعودی، قطر و عراق صورت می‌گیرد و به مهاجران این مناطق کمک می‌کند تا از خدمات مالی و USDT بهره‌مند شوند و نگرانی‌ها درباره تورم بالا و بی‌ثباتی اقتصادی را کاهش دهند.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، اظهار داشت که این سرمایه‌گذاری تأکیدی بر تعهد تتر به ترویج شمول مالی و ثبات اقتصادی است و افزود: «ما معتقدیم که همه باید ابزارهای لازم برای حفاظت از خانواده‌ها و کسب‌وکارهایشان در برابر تورم را داشته باشند و به خدمات مالی بدون محدودیت دسترسی داشته باشند.»

همچنین، تتر به پروژه‌هایی مانند Pear Credit، HolePunch و Keet، و سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های ابری هوش مصنوعی نیز پرداخته است. این همکاری با هدف تقویت خدمات Kem و خدمت‌رسانی به کسب‌وکارهای کمتر مورد توجه در خاورمیانه انجام می‌شود و به دنبال ارتقاء پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال و ایجاد چشم‌انداز بانکی فراگیرتر در منطقه خلیج فارس است.

بر اساس گزارش Crypto Briefing، تتر قصد دارد تا پایان 2025، یک میلیارد دلار در استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری کند و به‌ویژه بر روی زیرساخت‌های مالی جایگزین، هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی تمرکز خواهد کرد. آردوینو نیز تأکید کرد که تتر به دنبال سرمایه‌گذاری در فناوری‌هایی است که امکان کاهش وابستگی به شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل، آمازون و مایکروسافت را فراهم می‌آورد.


منبع : Cryptobriefing