ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری استراتژیک ریپل با غول مالی ژاپنی

2024/08/14
15:58
33

ریپل (XRP) اخیراً با SBI Digital Community، زیرمجموعه‌ای از SBI Holdings ژاپن، توافق‌نامه‌ای جدید امضا کرده است. بر اساس این همکاری، SBI Digital Community به ترویج استفاده از دفترکل XRP (XRPL) در جامعه وب ۳ می‌پردازد.

بر اساس اعلام SBI، این همکاری به افزایش فرصت‌های کاربران برای استفاده از XRPL از طریق جامعه وب ۳ (با نام اختصاری Bto3) کمک خواهد کرد و به محبوب‌سازی این دفترکل در بین کاربران فردی می‌پردازد. Bto3 به گسترش پذیرش و دسترسی به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) با استفاده از زیرساخت بلاکچین XRPL و ایجاد ارتباط بین کسب‌وکارها، هنرمندان و مصرف‌کنندگان تمرکز دارد.

SBI Digital Community همچنین از بازار xrp.cafe برای توزیع و تجارت NFTهای صادر شده بر روی XRPL استفاده خواهد کرد و امکان پرداخت پاداش به خالقان و مشارکت‌کنندگان جامعه به صورت ارز دیجیتال XRP را فراهم خواهد ساخت.

ریپل پیش از این نیز با مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) همکاری کرده بود تا پذیرش ارزهای دیجیتال و مزایای فناوری بلاکچین را در خاورمیانه ارتقاء دهد. دفتر منطقه‌ای ریپل در خاورمیانه و آفریقا (MEA) در این منطقه اقتصادی قرار دارد و DIFC چند ماه پیش استفاده از XRP را تأیید کرده است.


منبع : Cryptopotato