ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

استیبل‌کوین درهم؛ گام جدید تتر در بازار ارزهای دیجیتال

2024/08/21
16:00
33

تتر قصد دارد یک استیبل‌کوین جدید معرفی کند که به درهم امارات متحده عربی متصل است. این پروژه با همکاری گروه فینیکس و سرمایه‌گذاری گرین اکورن انجام خواهد شد.

طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، این توکن قرار است تحت قوانین جدید خدمات توکن‌های پرداخت که به تازگی توسط بانک مرکزی امارات معرفی شده، به دنبال اخذ مجوز باشد.

به گفته تتر، این استیبل‌کوین به کاربران راهی مقرون‌به‌صرفه و شفاف برای دسترسی به درهم امارات و همچنین محافظتی در برابر نوسانات ارزی ارائه می‌دهد.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، اظهار داشت: «خوشحالیم که این ابتکار را برای توسعه استیبل‌کوین متصل به درهم امارات معرفی می‌کنیم و گزینه‌های جدیدی به سبد استیبل‌کوین‌های خود اضافه می‌کنیم

او افزود: «امارات متحده عربی در حال تبدیل شدن به یک قطب اقتصادی جهانی است و معتقدیم که کاربران ما، توکن متصل به درهم را به عنوان ابزاری ارزشمند و چندمنظوره خواهند یافت

استیبل‌کوین متصل به درهم تتر به مجموعه استیبل‌کوین‌های دیگر این شرکت، از جمله USDT و EURT، اضافه می‌شود. تتر از گذشته تاکنون بزرگترین صادرکننده استیبل‌کوین‌ها از نظر سرمایه بازار بوده و باقی مانده است.


منبع : The block