ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

عرضه بلاکچین جدید لایه 1 از Kakao و LINE: سریع‌ترین بلاکچین EVM جهان

2024/08/29
09:14
21

بلاکچین لایه 1 جدیدی به نام Kaia که توسط دو اپلیکیشن پیام‌رسان پیشرو در آسیا، Kakao و LINE، توسعه یافته است، در تاریخ 29 آگوست عرضه شد. این بلاکچین که به عنوان سریع‌ترین بلاکچین EVM جهان با نهایی‌سازی یک ثانیه‌ای و کارمزدهای بسیار پایین شناخته می‌شود، به همراه حمایت از سوی شرکای وب3 پیشرو آسیایی، قصد دارد چالش‌های تجربه کاربری و توزیع در دنیای وب3 را حل کند.

 

دنیایی نو برای توسعه‌دهندگان

Kaia به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزار NEXT WEB، برنامه‌های غیرمتمرکز کوچک (mini dApps) را مستقیماً در پیام‌رسان LINE ایجاد کنند. این بلاکچین با ویژگی‌هایی مانند تأخیر پایین در تراکنش‌ها، انتزاع حساب و تفویض هزینه‌ها، بستری یکپارچه برای تجربه کاربری فراهم می‌کند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به صدها میلیون کاربر LINE در سراسر آسیا دسترسی پیدا کنند.

 

پشتیبانی از توسعه‌دهندگان

همزمان با راه‌اندازی Mainnet، برنامه حمایت از توسعه‌دهندگان Kaia Wave نیز معرفی شده است که به تیم‌های واجد شرایط تا 1.2 میلیون دلار پشتیبانی در زمینه‌های بازاریابی، فناوری و کسب‌وکار ارائه می‌دهد. همچنین، صرافی HashKey Global اعلام کرده که از تاریخ 29 آگوست، توکن جدید Kaia در این صرافی معامله خواهد شد و کاربران منتخب شانس برنده شدن 75,000 KLAY در یک رویداد محدود را خواهند داشت.


منبع : The block