ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

معرفی SuiPlay0X1: کنسول دستی با تکنولوژی بلاکچین برای تجربه‌ای نوین در دنیای بازی

2024/09/03
11:48
8

شرکت Mysten Labs که پشتیبان بلاکچین Sui است، از پیش‌فروش کنسول دستی جدید خود با نام SuiPlay0X1 خبر داد. این کنسول اولین دستگاه دستی است که به طور کامل با تکنولوژی بلاکچین Sui یکپارچه شده و با سیستم‌عامل چندمنظوره Playtron کار می‌کند.

 

SuiPlay0X1 با قیمت ۶۰۰ دلار (به اضافه هزینه حمل و مالیات) عرضه می‌شود و می‌توان آن را با توکن‌های SUI، ETH و SOL خریداری کرد. اولین هزار نفری که این کنسول را پیش‌خرید کنند، یک توکن NFT دریافت خواهند کرد که مزایا و دسترسی‌های ویژه‌ای به آن‌ها ارائه می‌دهد. تحویل این دستگاه‌ها از سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

 

این کنسول با پردازنده AMD Ryzen 7 7840U و گرافیک AMD Ryzen 780M، همراه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD ارائه می‌شود که امکان ارتقا نیز دارد. صفحه‌نمایش ۷ اینچی بدون حاشیه با وضوح 1920x1200، پشتیبانی از WiFi 6E و بلوتوث 5.2 از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

 

Adeniyi Abiodun، مدیر محصول Mysten Labs، اعلام کرد که هدف از توسعه این کنسول، نشان دادن این است که بازی‌هایی که با تکنولوژی بلاکچین ترکیب شده‌اند، از نظر گیم‌پلی و تجربه کاربری تفاوتی با بازی‌های سنتی ندارند، بلکه تجربه‌ای عمیق‌تر و مالکیت واقعی برای بازیکنان فراهم می‌کنند.

 

SuiPlay0X1 قادر به اجرای بازی‌های رایانه‌ای از پلتفرم‌های مختلفی همچون Epic Games و Steam است و همچنین میزبان بازی‌های مبتنی بر Sui مانند Xociety و Dark Times خواهد بود.


منبع : Cryptobriefing