ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

عذرخواهی راوندکس از جامعه‌ی کاردانو

2022/04/21
16:41
313

پلتفرم DeFi راوندکس که مبتنی بر کاردانو است، پس از انتشار پیامی توهین آمیز که آنها را سمی و کودکانه خواند از جامعه ی ارزهای دیجیتال کاردانو عذرخواهی کرد، اما کاربران از واقعی بودن نیت آن ها اطمینان ندارند.

 پست توهین آمیزی که جامعه کاردانو را غافلگیر کرد و تقریباً بلافاصله توسط راوندکس حذف شد حاوی یک «نظر» درباره جامعه و اکوسیستم کاردانو بود.

 حساب رسمی این پلتفرم، کل اکوسیستم را «بسیار سمی» و «ناسالم» که پر از «افراد نق نقو» است توصیف می‌کند. هرچند این پیام توضیحی درباره اینکه چرا اعضای انجمن کاردانو نق نقو یا سمی هستند ارائه نکرده است.

 با حذف پست، راوندکس از جامعه عذرخواهی کرد و گفت که با ارسال این توییت ها پا را از حد فراتر گذاشته بودند.  آنها همچنین جامعه کاردانو را «زیبا» نامیده‌اند و اعلام کرده‌اند که به ساخت محصولات بیشتری برای شبکه ادامه خواهند داد.

 مدت کوتاهی پس از انتشار این عذرخواهی «دلخراش»، برخی از کاربران متوجه شدند که پیام اولیه و عذرخواهی فوری بعد از آن بیشتر شبیه روشی برای بازاریابی محصولات مورد نظر است.

 حتی یک نفر متوجه شد که اکثر محصولات مبتنی بر کاردانو مانند مین‌سواپ، میواسلی‌سواپ و اکنون راوندکس تبلیغ خود از روش های دراماتیک مشابهی در رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که معمولاً به جامعه کاردانو مرتبط است. سایر کاربران به عذرخواهی واکنش مثبت نشان دادند و گفتند که کل وضعیت کودکانه به نظر می رسد.


منبع : Cointelegraph