ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تکنولوژی ریپل به زودی توسط CIBC استفاده خواهد شد.

2022/03/22
18:07
280

جان دیتون، بنیانگذار CryptoLaw، این خبر را به اشتراک گذاشت که فناوری بلاک چین ریپل اکنون توسط بانک برتر کانادا، CIBC، برای پرداخت های برون مرزی استفاده می شود. شریک ریپل، NAB، یکی از چهار بانک برتر استرالیا، در وب سایت خود اعلام کرد که با استفاده از فناوری شبکه بلاک چین ریپل با CIBC کانادا همکاری می کند. CIBC یک موسسه مالی جهانی مستقر در کانادا است که 11 میلیون مشتری حقیقی و حقوقی دارد.
در این بیانیه آمده است: "ما از همکاری با CIBC هیجان زده هستیم و قبلاً با آنها در استفاده از فناوری بلاک چین ریپل برای تکمیل نقل و انتقالات پرداخت های بین المللی بین بانک هایمان به عنوان اثبات کارآمدی این ایده شریک شده ایم. ما معتقدیم که این فناوری نه تنها توانایی انجام پرداخت های بین المللی فوری را دارد بلکه همچنین امنیت و کارایی سیستم‌های پرداخت ما را بهبود بخشیده است. بنابراین این روش یک پیشرفت مهم است.»

 ریپل گزارش می دهد که محصول  On-Demand Liquidity (ODL) نزدیک به دستیابی به پوشش جهانی است. در این گزارش آمده است که این سرویس که قبلا xRapid نام داشت، در حال حاضر در 22 بازار هدف فعال است. 
 
شبکه RippleNet سال 2021 را با نرخ اجرای حجم پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار به پایان رساند. در ماه نوامبر، ریپل برنامه خود را برای راه اندازی یک هاب نقدینگی اعلام کرد که به شرکت ها اجازه می دهد به طور یکپارچه به تعداد زیادی از روش های معاملاتی دسترسی داشته باشند. طبق گزارش ها، ریپل پس از بازخرید سهام از دور سرمایه گذاری سری C خود در ژانویه، تقریباً 15 میلیارد دلار ارزش دارد. 
 
با استناد به اطلاعات ارائه شده توسط ریپل، برنامه‌های بلاک چین سازمانی بیشتری ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال را برای اهداف عملیاتی و تراکنش‌ای ادغام می‌کنند و این واقعیت را برجسته می‌کند که ارز دیجیتال در حال نزدیک‌تر شدن به پذیرش کامل جهانی است. برای درک کامل این تغییرات و نقاط قوت این روش، هم مؤسسات مالی و هم کسب‌وکارها باید ارزهای دیجیتال و روش های پرداختی مرتبط را کامل درک کنند و سپس به طور کامل از این فناوری استقبال کنند.