ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

خرید ۱۰۵ میلیارد شیبا اینو توسط نهنگ اتریوم

2022/04/22
17:06
297

طبق آمار WhaleStats، در حالی که پذیرش شیبا اینو در جامعه همچنان در حال گسترش است، نهنگ  تالکین در دو روز گذشته مقدار زیاد دیگری توکن شیبا خریداری کرده است که ذخیره ی شیبا اینوی این وال را به ۱۰۵ میلیارد توکن رسانده است.

 در این بین، کوین شیبا اینو به دستگاه های خودپرداز بیشتری اضافه شده است و بیش از ۳۰۰ درخواست حق امتیاز شعبه توسط فست فود زنجیره ای "وِلیز شیب" دریافت کرده اند.

 
 طبق خبرگذاری WhaleStats، این نهنگ با خرید امروزش در دو تراکنش به مقدار های ۵۴،۰۴۵،۳۸۲،۲۸۶ و ۵۰،۹۹۲،۰۳۵،۴۵۸  توکن شیبا به رتبه ی بیستم در لیست ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم رسیده است. در مجموع، این سرمایه گذار تقریباً ۱.۵ میلیون دلار برای این تراکنش هزینه کرد.

شیبا اینو همچنان بزرگترین دارایی ۱۰۰ نهنگ بزرگ زنجیره اتریوم می‌باشد و همچنین ارزش دلاری توکن های شیبای هولد شده از دیگر ارز های این شبکه بیشتر است. به طور کلی، این سرمایه گذاران کمی بیش از ۱.۳ میلیارد دلار شیبا اینو را در کیف پول خود ذخیره کرده اند.  لازم به ذکر است که این مقدار در این هفته به تدریج کاهش یافته است زیرا نهنگ ها به تدریج در حال فروش و تبدیل پول نقد به سایر ارزهای دیجیتال هستند.


منبع : U Today