ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

استیبل کوین ترا به عنوان ارز پایه به بایننس آمریکا اضافه شد.

2022/04/22
17:49
291

شعبه ی بایننس آمریکا درباره افزودن یک جفت معاملاتی جدید که امکان معامله بیت کوین در برابر استیبل کوین UST ترا می دهد، اطلاعیه ای صادر کرده است.

 بایننس آمریکا اولین پلتفرم معاملاتی ای نیست که UST را به عنوان ارز پایه معرفی می کند. صرافی بیترو جفت بیتکوین/UST را در اواسط ماه می اضافه کرد.

 صرافی کریپتو OKX، یکی از برترین رقبای بایننس، جفت های معاملاتی مبتنی بر UST را با بیت کوین، اتریوم و سولانا در اوایل آوریل راه اندازی کرد. صرافی اصلی بایننس نیز اوایل این ماه معاملات جفت بیت‌کوین/UST را معرفی کرد.

 بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، UST در سال ۲۰۲۲ برتری زیادی پیدا کرده است و ارزش بازار آن به نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار رسیده است.  

 استیبل کوین پرچمدار ترا توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا بنیاد لونا سازمانی تحت مدیریت ترافورم لبز است که ذخیره عظیم بیت کوین را برای حفظ ارزش دلاری استیبل کوین ایجاد کرده است.

 با این حال، ترا هم مخالفان خود را دارد که معتقدند این پروژه یک کلاهبرداری پانزی عظیم است، زیرا برای پایدار ماندن به افراد بیشتری نیاز دارد تا در آن سرمایه گذاری کنند.

 با این حال، دو کو ون، بنیانگذار جنجالی ترا، معتقد است که ترا همچنان شاهد افزایش تقاضا خواهد بود.  پروتکل مالی غیرمتمرکز Anchor که یک بازار برای وام دهی و استقراض مالی است، همچنان بیشترین مقداراستفاده از UST دارد.


منبع : U Today