ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

دادگاه ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار احتمالا در ۲۰۲۳ به نتیجه خواهد رسید.

2022/04/23
15:03
287

استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل لبز، رشته توییتی در این مورد که چرا پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه ریپل ممکن است سال آینده به پایان برسد منتشر کرده و از همه کسانی که تا کنون این پرونده را دنبال کرده‌اند تشکر می‌کند.

 ریپل سخت تلاش می کند تا پرونده با بیشترین سرعت ممکن را حل شود.
 آلدروتی با تشکر از همه کسانی که پیشرفت پرونده را دنبال کرده اند، اظهار داشت که هم ریپل و قوه ی قضاییه به سختی در تلاشند در نتیجه او انتظار دارد که در سال ۲۰۲۳ به نتیجه برسند.

 با این حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار سخت تلاش می کند تا تاریخ پایان یافتن پرونده حقوقی را به تعویق بیندازد.
 او در این مورد اظهار داشت که با گذشت هر روزی که پرونده به طول بی انجامد، این کمیسیون به سرمایه‌گذاران آمریکایی هولدر ریپل آسیب می‌زند، زیرا زمانی که پرونده علیه ریپل در دسامبر ۲۰۲۰ تشکیل شد، به ارزش بازار  ۱۵ میلیارد دلاری ریپل ضربه مرگباری وارد شد، و این ضربه ای به سرمایه گذارانی بود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ادعا می کند از آنها محافظت می کند.

  آلدروتی به جامعه یادآوری کرده است که وقتی آژانس نظارتی پرونده ای را علیه ریپل لبز تشکیل داد، هرگز سعی نکرد از دادگاه مجوزی برای تعطیل کردن تجارت ریپل در ایالات متحده بگیرد. با این حال، چندین صرافی کریپتو مستقر در کشور از جمله کوین‌بیس و بیت‌رکس و صرافی هایی در سایر نقاط جهان آن را به حالت تعلیق درآوردند و به این کمیسیون کمک کردند تا به هر حال به هدف خود دست یابد.

 علاوه بر این، این کمیسیون علاوه بر مبارزه با ریپل، بازار کریپتو را در «ابر عدم قطعیت» نگه می‌دارد و از گسترش آن در ایالات متحده جلوگیری می‌کند، در حالی که طبق تحقیقاتی که بعد از دستور اجرایی بایدن انجام شد، حدود ۴۰ میلیون شهروند آمریکایی در حال حاضر ارزهای دیجیتال دارند. با وجود این، این کمیسیون مدعی است که بیشتر آنها اوراق بهادار هستند و خواهان کنترل بیشتری بر مبادلات ارزهای دیجیتال است.

 در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار قادر به تعطیل کردن صرافی دیجیتال در حوزه قضایی خود نیست، از هر تاکتیک ممکن برای ایجاد سردرگمی در بازار ارزهای دیجیتال استفاده خواهد کرد.

 مشاور عمومی ریپل همچنین با انتقاد از مقامات ایالات متحده به دلیل موضعی که علیه صنعت کریپتو اتخاذ کرده اند، یادآور شد که در حال حاضر خروج صنعت کریپتو در حال دور شدن از ایالات متحده است زیرا استعداد، فناوری و ثروت کریپتو در حال انتقال به کشورهایی هستند که دولت شان مقررات منطقی ای برای صنعت کریپتو ارائه میدهد.


منبع : U Today