ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صرافی FTX شعبه‌ی استرالیای خود را افتتاح کرد.

2022/03/22
21:56
355

صرافی معتبر ارزهای دیجیتال FTX از راه اندازی یک شعبه فیزیکی در استرالیا خبر داده است که از نظر گسترش جهانی نقطه‌ی عطفی در تاریخ این شرکت است. مجموعه کاملی از خدمات مرتبط با صرافی و همچنین معاملات و خدمات OTC   از جمله محصولات و خدماتی خواهد بود که توسط این شعبه‌ی تازه راه اندازی شده ارائه می شود. 
 
همچنین واحد FTX استرالیا در سیدنی، پایتخت اقتصادی استرالیا مستقر خواهد شد. مدیر عامل و بنیانگذار FTX، سام بنکمن-فرید، این اطلاعیه را در توییتر منتشر کرد و گفت: "واقعا برای معرفی FTX استرالیا هیجان زده هستم."

 

این گسترش خدمات تنها چند هفته پس از تاسیس FTX Europe که برای ارائه خدمات خود در اروپا و خاورمیانه از طریق یک نهاد سرمایه گذاری گمنام تلاش می‌کند، انجام گرفت. بخش جدید اروپایی همچنین به اولین شرکتی در دبی تبدیل شده است که مجوز راه اندازی صرافی و مرکز معاملاتی ارز دیجیتال را دریافت می کند. 
 
این صرافی به لطف مجوز خود می تواند دیگر محصولات مبتنی بر ارز دیجیتال را نیز به سرمایه گذاران سازمانی ارائه دهد. این مجوز کمتر از یک هفته پس از اعلام دبی مبنی بر تشکیل سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی (VARA)، که بر صنعت ارزهای دیجیتال نظارت خواهد داشت، صادر شد.
 
FTX در مسیر تبدیل شدن به رقیب بایننس قرار دارد، که به تازگی مجوز فعالیت در بحرین را دریافت کرده و به آن صرافی اجازه می‌دهد جای پای خود را در خاورمیانه  محکم تر کند. همچنین گفته می شود که بایننس در حال مذاکره برای گرفتن مجوز فعالیت در دبی است. 
 
در این ماه، FTX با مشارکت با AZA Finance، یک استارت آپ فین تک مستقر در نایروبی، که ادعا می کند اولین صرافی ارز دیجیتال این قاره است، وارد بازار آفریقا نیز شد.