ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پس از کاهش هفت درصدی قیمت در هفته‌ی گذشته، کاردانو حالا وارد منطقه‌ی خرید تاریخی شده است.

2022/04/24
09:24
308

طبق شاخص MVRV Divergence، همانطور که داده‌های زنجیره‌ای و بازار که توسط سنتیمنت منتشر شدند، نشان می‌دهند که کاردانو و سایر آلت‌کوین‌ها وارد منطقه تاریخی «فرصت خرید» شده‌اند. در طول افزایش نوسانات در بازار کریپتو، زمانی که معامله‌گران خرده‌فروش عمدتاً روند عمومی بازار را دنبال می‌کنند، برخی از ارزها دچار اشباع خرید می‌شوند، در حالی که برای برخی دیگر اشباع فروش را به دنبال دارد.  

 طبق نمودار ارائه شده، کاردانو به نقطه‌ای رسیده است که قیمت‌های کاردانو از نظر تاریخی بر طبق شاخص  MVRV Divergence در دوره ی ۳۰ روزه افزایش می‌یابد. بر طبق گزارش سنتیمنت میانگین بازده معاملاتی کاردانو در بازه زمانی میان‌مدت ۳۰ روزه به زیر ۱۵-% رسیده است که شرایط اشباع فروش را که نشان دهنده این است که از لحاظ تاریخی شاخص MVRV است که در آن کاردانو و بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر حداقل یک تغییر کوتاه در قیمت برای کاهش ضررهای فزاینده در شبکه‌ها مشاهده می‌کنند.

 شاخصMVRV، نسبتی است که به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد بفهمند که آیا قیمت یک ارز منصفانه است یا خیر. به عنوان یک متریک مستقل، MVRV برای تعیین بالا و پایین بازار استفاده می شود.

 شبکه کاردانو در ماه‌های اخیر به چندین نقطه عطف رسیده است، تعداد کیف‌پول‌های کاردانو طی یک ماه ۱۰۰،۰۰۰ عدد افزایش یافته است که این رقم در ۱۹ آوریل به ۳.۲ میلیون رسیده است.

 فعالیت بلاک چین کاردانو با ۴۰۰ پروژه جدید در حال پیشروی است. در حال حاضر، نزدیک به ۹۰ پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند.

 علیرغم پیشرفت های صورت گرفته در زمینه رشد شبکه، ارز کاردانو کم ارزش باقی مانده است. طبق داده‌های کوین‌مارکت کپ، ارز کاردانو در حال حاضر ۰.۸۹۹ دلار معامله می‌شد که ۱.۵۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و نزدیک به ۷ درصد در هفته گذشته کاهش داشت.  قیمت کاردانو پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ که ۳.۱۷ دلار بود در بحبوحه اعلام هارد فورک آلونزو به طور پیوسته کاهش یافت.  ارز کاردانو با قیمت فعلی خود ۷۰.۹۹ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.


منبع : U Today