ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ایجاد درآمد غیر فعال با توکن سوزی شیبا اینو

2022/04/24
13:42
438

بر اساس اعلامیه ای که اخیرا منتشر شد، هولدر های رمزارز شیبا اینو اکنون می‌توانند با سوزاندن توکن‌های شیبا با کمک پورتال توکن سوزی ای که به تازگی راه‌اندازی شده، درآمد غیرفعال ایجاد کنند.

 با از بین بردن توکن های شیبا، کاربران با انتقال آنها به یک آدرس توکن سوزی، آنها را برای همیشه از موجودی ارز های در گردش حذف می کنند. به این ترتیب، ممکن است این توکن کمی کمیاب تر شود، که به طور بالقوه می تواند باعث افزایش قیمت توکن شیبا اینو بشود.

 این انجمن تلاش‌های زیادی برای حذف توکن‌های در گردش انجام داده است و اعضایش دائماً میزان توکن سوزی های شیبا را زیر نظر دارند.

 این پورتال که امکان سوزاندن توکن های شیبا را به صورت سیستماتیک فراهم می کند، با همکاری سازندگان توکن ریوشیش ویژن ساخته شده است. تیم توسعه دهندگان پشت این توکن معتقدند این ویژگی جدید به شیبا اینو اجازه می دهد تا به "یکی از بهترین دارایی های دیجیتال در تاریخ" تبدیل شود.

 کسانی که در کاهش عرضه دومین ارز دیجیتال بزرگ میم توکن نقش دارند، می‌توانند پاداش‌هایی را در قالب توکن‌های "شیبای سوزانده شده" دریافت کنند، که صاحبان آن می‌توانند تقریباً هزینه ی نیم درصد از کل تراکنش‌های انجام‌شده را دریافت کنند.


منبع : U Today