ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

افزایش حداقل قیمت NFT های BAYC به دنبال اطلاعیه ی متاورس

2022/04/24
21:16
302

وبسایت  WuBlockchain گزارش می دهد که حداقل قیمت کلکسیون  Bored Ape Yacht Club که بزرگترین و محبوب ترین مجموعه NFT در بازار است، پس از اطلاعیه ی پروژه ی متاورس Otherside به ۱۳۷ اتریوم افزایش یافت.

حداقلِ قیمت تنها معیاری نبود که پس از این اطلاعیه افزایش یافت. پس از این اتفاق BAYC با افزایش شدید حجم معاملات ۲۲ درصدی در طی ۲۴ ساعت مواجه شد.  مجموعه MAYC پس از ۱۱ درصد افزایش حداقل قیمت مجموعه شاهد افزایش ۸۶ درصدی تعداد معامله‌ کنندگان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

 جزئیاتی در مورد استفاده از Ape هایی که قبل از این توزیع شده است در پروژه ی جدید متاورس فاش نشده، اما کاربران انتظار دارند که با شروع به کارپروژه ی متاورس، ارزش این NFT ها افزایش یابد.

 پروژه متاورس "Otherside" شنبه هفته آینده در ساعت ۱۲:۰۰ ظهر به طور رسمی راه اندازی می شود. پس از این اطلاعیه، مدیریت مجموعه کانال‌های دیسکورد مجموعه را باز کرد، که تا همین لحظه بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر دنبال کننده ی جدید را جذب کرده است.

 همانطور که معامله‌گران NFT کف قیمت مجموعه‌های مربوط به Bored Ape بالاتر و بالاتر می‌برند، توکن مرتبط با مجموعه نیز عملکرد قیمتی قوی‌ای در بازار داشته است که در پنج روز گذشته حداقل ۵۸ درصد افزایش یافته است.

 اما علیرغم عملکرد مثبت قیمت در روز گذشته، ایپ‌کوین همچنان بسیار پایین‌تر از بالاترین رکوردش در تاریخ ۱۷ مارس، زمانی که معامله‌گران قیمت توکن را به ۴۰ دلار رساندند، معامله می‌شود. در این لحظه ایپ‌کوین با ۶۰ درصد ضرر نسبت به بالاترین سطح خود در نمودار معامله می‌شود.

 پیش از این، کارشناسان سنتیمنت متوجه شدند که معیارهای زنجیره ای ایپ‌کوین با واگرایی نسبت به قیمت در حال حرکت است، که ممکن است نشان دهنده عملکرد ناپایدار قیمت در آینده باشد، زیرا رشد این کوین عمدتاً همراه با حدس و گمان است.

 در این لحظه ایپ‌کوین با ۱۶ دلار معامله می‌شود و در بالاترین سطح قبلی تثبیت می‌شود.


منبع : U Today