ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شیبا و دوج کوین اکنون به عنوان روشی برای پرداخت اجاره بها پذیرفته می‌شوند.

2022/04/28
16:33
305

یک غول سرمایه گذاری و مدیریت املاک و مستغلات از همکاری استراتژیک اخیر خود با صرافی بیت‌پی خبر داد.  به گفته Rew-Online، اکنون، این شرکت شروع به پذیرش رمزارز هایی از جمله میم کوین شیبا اینو و دوج کوین برای پرداخت اجاره خواهد کرد.

 در سال ۲۰۲۱، جیمزتاون همچنین با گروه ارز دیجیتال بری سیلبرت برای همکاری در فضای متاورس همکاری کرد.

 مجله ی Rew-Online گزارش داده است که شرکت بزرگ جیمزتاون با قرارداد مشارکتی با بیت‌پی، پرداخت‌های ارز دیجیتال را پذیرفته است.این قرارداد به جیمزتاون امکان می‌دهد، در حالی که در حال بررسی توسعه به بازار اروپا است، دریافت اجاره به‌صورت پرداخت های کریپتو در املاک و مستغلات خود در ایالات متحده را بپذیرد.

 مایکل فیلیپس، رئیس جیم‌تاون، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که کریپتو بخش بزرگی از برنامه‌های این شرکت برای اجرای نوآوری از طریق فناوری و دنیای مجازی خواهد بود.
 بیت پی به بازرگانان و کسب و کارها امکان می دهد پرداخت ها را با ارزهای پیشرو مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، استیبل کوین های مبتنی بر دلار و دوج‌کوین بپذیرند. چندی پیش، این صرافی نیز شیبا اینور را نیز به این لیست اضافه کرد.
بیت‌پی پرداخت هایی که به وسیله ی رمزارز ها انجام می‌شود را به فیات تبدیل می‌کند، در نتیجه جیمزتاون واقعاً رمزارز  دریافت یا هولد نمی‌کند.

 جدای از پرداخت اجاره، جیمزتاون در حال بررسی ارائه برنامه های سپرده گذاری است که به کارکنان خود اجازه می دهد تا قسمتی از حقوق خود را رمزارز دریافت کنند.


منبع : U Today