ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

نهنگ‌های بزرگ شیبا اینو همچنان در حال خرید هستند.

2022/04/29
13:43
277

دو نهنگ که تقریباً ۱.۲ میلیارد توکن شیبا هولد می‌کنند، شروع به خرید کوین های پر طرفدار این روز ها کرده اند. این سرمایه‌گذاران با نام های «گیملی» و «بومبور» قبلاً مقادیر قابل‌توجهی شیبا اینو خریداری کرده بودند.

 دو نهنگی که کیف پولشان براساس شخصیت‌های رمان های تالکین «گیملی» و «بومبور» نامگذاری شده است، دارایی‌های کریپتوی خود را گسترش داده و سکه‌های پرطرفدار دیگر را به ثروت خود اضافه کرده اند.

 آنها هر کدام بیش از ۱.۱ میلیون دلار کوین جدید به پرتفوی خود اضافه کرده اند. بومبور بیشتر از ۵۵ هزار ایپ‌کوین و گیملی بیش از ۱۱۴ هزار چین‌لینک خریده است.

 برخلاف دیگر نهنگ‌های بزرگ اتریوم که شیبا را می‌خرند و تقریباً بلافاصله آن را می‌فروشند، این دو تا کنون میم کوین های خود را هولد کرده اند. کیف پول بومبور ۱۴،۹۸۸،۴۹۵ دلار شیبا اینو که ۴.۱۲ درصد از پرتفوی او را تشکیل می‌دهد در آدرس خود هولد می‌کند.

 و کیف پول گیملی حاوی ۱۲،۳۴۷،۹۰۸ دلار شیبا اینو است که ۲۱،۰۶٪ از پرتفوی او را تشکیل می دهد. این سرمایه گذاران در مجموع دارای ۱،۱۹۳،۱۸۱،۸۱۸،۱۸۱ توکن شیبا اینو هستند.

 در همین حال، یکی دیگر از سرمایه‌گذاران مقدار چشمگیری کوین شیبا خریداری کرده است. مدتی پیش، نهنگی با نام "BlueWhale0073" مقدار  ۵۷،۹۷۹،۲۹۳،۹۰۹ عدد شیبا اینو معادل ۱،۳۳۴،۶۸۲ دلار را به چنگ آورد.


منبع : U Today