ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

خرید ۲۲.۱ میلیون دلار ارز توسط نهنگ‌های اتریوم

2022/03/23
21:34
370

طبق چند توییت اخیر منتشر شده در صفحه توییتر WhaleStats، در ۱۷ ساعت گذشته، چندین نهنگ بزرگ بلاک چین اتریوم کمی بیش از ۲۲ میلیون دلار ارز دیجیتال خریداری کرده اند. این ارزها ایپ کوین، سندباکس، چین‌لینک، FTX و فانتوم بوده اند.
 پلتفرم WhaleStats که داده‌های ۱۰۰ نهنگ برتر را در پلتفرم‌های مختلف ارائه می‌کند، در توییتی منتشر کرده است که برخی از بزرگترین سرمایه‌گذاران در بلاک چین اتریوم اخیراً مجموعاً ۲۲.۱ میلیون دلار از آلت‌کوین‌های مختلف را خریداری کرده اند.

چین لینک، FTX و فانتوم اخیراً به همراه میم کوین شیبا اینو، اهداف مکرر نهنگ ها بوده اند، اما ایپ‌کوین و سندباکس اخیراً به این لیست پیوسته اند. نهنگ ها ۲.۱۰۰.۰۰۰ سندباکس، ۴۸۵.۰۰۰ چین‌لینک، ۱۹۵.۰۲۹ ایپ‌کوین و  ۳.۳۸۳.۷۳۱ فانتوم را در اختیار گرفته اند. ایپ‌کوین، FTX و فانتوم در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر خریداری شده در ۲۴ ساعت گذشته به همراه متیک، رپد بیت‌کوین، میکر و استیبل کوین های تتر و USDC هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ایپ‌کوین پرمعامله ترین توکن ERC۲۰ برای صد نهنگ بزرگ اتریوم بوده است. FTX همچنان ارزی با بیشترین ارزش دلار آمریکا برای این سرمایه‌گذاران باقی می‌ماند و پس از اتریوم دومین جایگاه را در فهرست ۱۰ دارایی برتر ارزهای دیجیتال دارد.