ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تلاش دوج کوین برای شروع یک روند صعودی پس از شکست مقاومت

2022/03/23
23:19
307

دوج کوین با شکست مقاومت برای شروع یک حرکت صعودی آماده میشود.

از آنجایی که اکثر آلتکوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال در حال گذراندن دوره‌ی ریکاوری هستند، معامله‌گران دوج کوین نیز به طور فعال میم کوین مورد علاقه خود را خریداری می‌کنند که به تازگی از اولین خط مقاومت در نمودار روزانه ارائه‌شده توسط تریدینگ ویو عبور کرده است.

 یکی از اولین خطوط مقاومت تقریباً در هر دارایی، میانگین متحرک نمایی(EMA) ۲۱ روزه است که زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه باقی می ماند.  این پنجمین آزمایش خط مقاومت فوق الذکر خواهد بود.

 یکی از اولین رقبای دوج کوین، ارز شیبا است که از زمان رسیدن به سقف تاریخی قیمت خود در ماه اکتبر، هیچ عملکرد قیمتی مثبتی از خود نشان نداده است.  این توکن اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳۲۹ دلار معامله می شود.

در حالی که دوج قبلاً در خط مقاومت تثبیت شده بود، پس از شکستن آن هنوز وارد یک روند صعودی بلندمدت نشده است، بنابراین بازار هنوز آماده حمایت از رالی صعودی اولین میم کوین نیست. 
 
پیش از این، حرکت دوج کوین برای شکست مقاومت توسط بازار رد شده بود اما به لطف افزایش قیمت آلتکوین‌هایی مانند کاردانو و اتریوم، دوج کوین تقریباً بلافاصله مقاومت را مجدداً آزمایش کرد. 
 
برای تثبیت روند صعودی خود، دوج کوین باید حداقل از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کند و سطح قیمت را بالای ۰.۱۳ دلار حفظ کند.

برخلاف روند قیمتی آلت‌کوین‌هایی مانند کاردانو، اتریوم کلاسیک و سایرین، میم کوین‌هایی که در سال ۲۰۲۱ ترند بودند، دوران سختی را پشت سر می‌گذارند چرا که شیبا اینو نیز همچنان در یک روند نزولی شارپی قرار دارد.