ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بنیانگذار لایت‌کوین با تغییر تصویر توییتر خود به سمبل دوج‌کوین این ارز را تحسین می‌کند

2022/05/06
14:47
285

 چارلی لی، موسس LTC،  تصویر پس‌زمینه توییتر خود را به سگ شیبا اینو تغییر داد. اما قصدش از این کار اختصاصش به دومین کوین میم‌کوین بزرگ، ارز شیبا اینو نبوده است. لی آن را برای نشان دادن احترام به دوج‌کوین و جامعه ماینینگ آن عکس را تغییر داده است.

 در اوایل این هفته، لی بالاترین حد هش‌ریت ماینینگ لایت‌کوین در تمام دوران (۵۰۰ TH/s) را در حساب توییتر خود اعلام کرد. او اشاره کرد که این نتیجه تا حدودی به لطف جامعه ماینینگ دوج‌کوین حاصل شده است زیرا لایت‌کوین و دوج‌کوین با هم استخراج می شوند. توییتی که به اوج قیمت یا ATH اشاره کرد، باعث افزایش محدود قیمت لایت‌کوین شد.

به این اقدام که طی آن ماینرها برای کمک به تأیید تراکنش‌ها در هر دو زنجیره پاداش دریافت می‌کنند، ادغام استخراج می‌گویند.

 در طول بحثی زیر این توییت کاربری از ارتش دوج‌کوین پیشنهاد کرد که از آنجایی که لی دیدگاه مثبتی نسبت به ارز دیجیتال میم اصلی دارد، باید این سمبل را به عکس پس‌زمینه توییتر خود اضافه کند.لی پیشنهاد کرد که اگر تصویر مناسبی برای او بسازند، به تغییر عکس خود فکر می‌کند.

 اکنون، عکس پس زمینه ی حساب توییتر موسس LTC یک سگ شیبا اینو - نماد اولیه دوج‌کوین - است که در بین دو فرد در فضای واقعیت مجازی ایستاده که با هم راه می‌روند و نشان دهنده بیت‌کوین و لایت‌کوین هستند، و سگ شیبا دوج‌کوین را در بین پنجه خود نگه داشته است.


منبع : U Today