ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

خالق دوج‌کوین ساده ترین راه استفاده از دوج‌کوین را ارائه داد

2022/05/06
15:11
285

خالق دوج‌کوین، شیبتوشی ناکامتو، معتقد است که ساده‌ترین و بهترین حالت استفاده از دوج‌کوین همچنان استفاده از این ارز برای انعام است.  بنیانگذار دوج‌کوین در حالی که با استفاده از اپ mydogetip یک دوج‌کوین انعام برای فردی ارسال کرد این حرف را زد.

اخیرا ، بحث های متعددی در مورد موارد مختلف استفاده از دوج‌کوین مطرح شده است. به گفته بنیاد دوج‌کوین، هدف آن از این گفت و گو ها تبدیل این ارز به یک ارز جهانی مورد قبول برای پرداخت کالا و خدمات تبدیل است.

 اخیراً، ایلانن ماسک مدیرعامل تسلا، اعلام کرد که اگر کسب‌وکارهای بیشتری شروع به پذیرش این ارز کنند، دوج‌کوین ممکن است کاربرد بیشتری پیدا کند. این میلیاردر همچنین از ایده پرداخت انعام تمجید کرد و اظهار داشت که استفاده از دوج‌کوین برای انعام دادن به تولیدکنندگان "خوب" خواهد بود.  با این حال، ماسک استدلال می‌کند که با وجود موارد استفاده بالقوه در بخش وب۳، به ایجاد پل بین اتریوم و بیت کوین نیاز نیست.

 پس از اینکه توییتر ویژگی‌ پرداخت انعام با بیت‌کوین و اتریوم را در سال گذشته راه‌اندازی کرد، بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج‌کوین، علناً از توییتر خواست تا پرداخت انعام دوج‌کوین را نیز اجرایی کند. طبق گزارش‌های اخیر، ایلان ماسک ممکن است در صورت موفقیت‌آمیز بودن معامله‌اش با توییتر، مدیر اجرایی موقت توییتر شود. بسیاری بر این باورند که اگر ماسک کنترل پلت فرم رسانه های اجتماعی را به دست آورد، توییتر دوج‌کوین را قبول خواهد کرد.

 این ممکن است به این دلیل باشد که مدیر عامل تسلا قبلاً اعلام کرده است که قصد دارد به کاربران اجازه دهد برای خرید اشتراک توییتر آبی با دوج‌کوین پرداخت کنند.


منبع : U Today